Torbalı
Aşırı kibar bı işletme kürdanini bile pakete koymaları aşırı düşünceli bir davraniş patatesi yağli ve soğuk ama içi dolguluydu tavuğu ise standartlara göre düşük klima ise kendisini bile soğutmuyor
Bence Dürümler çok lezzetli değil fiyatlar uygun değil lavaşı bayattı sosların kapakları kirliydi kurumuş ketçap mayonez vardı ortam karanlıktı çalışanlar samimiyetsizdi gitmeyin önermem.
Lezzet kötü , dürümden kemik çıktı ????
İyi
Geçtiğimiz pazar günü torbalıya iş için yolumuz düşmüştü dönüşte hızlı bir şeyler yiyelim diye burayı bulduk sonuçta tavuk döner hızlı gelir diyerek oturduk ancak keşke oturmasaydık böyle bir işletmede 2 çalışan çok yetersiz kalıyor işletme zaten doluluk oranı olan bir yer ve online sipariş alan bir işletme olduğu için dönerin başına bir tane ablamızı koymuş işletme sahibi 4 tane antakya menü yaklaşık bir saatte geldi ve 2 tanesi önceden olmasına rağmen hepsini aynı anda servis yapalım kafasıyla 2 tanesi maalesef soğuk geldi çalışan genç arkadaşımıza daha fazla bekletme en azından 2 tanesini sıcak yiyelim dememize rağmen ısrarla hepsini aynı anda getirdi bu sorun tamamıyla işletmecinin hatası böyle bir işletmede en az 2 kişi mutfağa bakmalı 1 kişide servis ile uğraşmalı bunun dışında dönerlerin bazı kısımları pişmemiş çiğydi deriye benzer bir yapısı vardı işletme sahibinin acilen mutfağa eleman alımı yapması gerek
Antakya dürüm nefis bu zamana kadar yedıgim en güzel dürüm diyebilirim ????????☺️
Yediğim en kötü döner olabilir benim için patetesler soğuk ve bayattı kararma vardı dönerin içinde etten çok soğan vardı sanki soğan ekmek arası yedim gibi hissettim et yok denecek kadar azdı
Çok temiz ve nezih bir mekan biraz küçük ama kalabalık değil biz rotterdam menü yedik beğendik salatası tavuğu gayet lezzetli 2 kişi 500 tl civarı ödedik memnun kaldık tavsiye ederim
| (0232) 856 57 56 |
| Dönerci |
| 3.3 / (22 yorum) |