Çeşnili Döner Torbalı

Çeşnili Döner Torbalı

Torbalı

Yorumlar
Talha yunus Kapucu
Talha yunus Kapucu 5 ay önce

Aşırı kibar bı işletme kürdanini bile pakete koymaları aşırı düşünceli bir davraniş patatesi yağli ve soğuk ama içi dolguluydu tavuğu ise standartlara göre düşük klima ise kendisini bile soğutmuyor

Halil Ibrahim Bilen
Halil Ibrahim Bilen 6 ay önce

Bence Dürümler çok lezzetli değil fiyatlar uygun değil lavaşı bayattı sosların kapakları kirliydi kurumuş ketçap mayonez vardı ortam karanlıktı çalışanlar samimiyetsizdi gitmeyin önermem.

Burha Bilgin
Burha Bilgin 8 ay önce
ibrahim Durmaz
ibrahim Durmaz 9 ay önce
Isimsiz
Isimsiz 9 ay önce

Lezzet kötü , dürümden kemik çıktı ????

Cihat Serbes
Cihat Serbes 11 ay önce

İyi

Berat Gökçen
Berat Gökçen bir yıl önce

Geçtiğimiz pazar günü torbalıya iş için yolumuz düşmüştü dönüşte hızlı bir şeyler yiyelim diye burayı bulduk sonuçta tavuk döner hızlı gelir diyerek oturduk ancak keşke oturmasaydık böyle bir işletmede 2 çalışan çok yetersiz kalıyor işletme zaten doluluk oranı olan bir yer ve online sipariş alan bir işletme olduğu için dönerin başına bir tane ablamızı koymuş işletme sahibi 4 tane antakya menü yaklaşık bir saatte geldi ve 2 tanesi önceden olmasına rağmen hepsini aynı anda servis yapalım kafasıyla 2 tanesi maalesef soğuk geldi çalışan genç arkadaşımıza daha fazla bekletme en azından 2 tanesini sıcak yiyelim dememize rağmen ısrarla hepsini aynı anda getirdi bu sorun tamamıyla işletmecinin hatası böyle bir işletmede en az 2 kişi mutfağa bakmalı 1 kişide servis ile uğraşmalı bunun dışında dönerlerin bazı kısımları pişmemiş çiğydi deriye benzer bir yapısı vardı işletme sahibinin acilen mutfağa eleman alımı yapması gerek

Nesrin yilmaz
Nesrin yilmaz bir yıl önce

Antakya dürüm nefis bu zamana kadar yedıgim en güzel dürüm diyebilirim ????????☺️

Yağmur Aykal
Yağmur Aykal bir yıl önce

Yediğim en kötü döner olabilir benim için patetesler soğuk ve bayattı kararma vardı dönerin içinde etten çok soğan vardı sanki soğan ekmek arası yedim gibi hissettim et yok denecek kadar azdı

Pınar
Pınar bir yıl önce

Çok temiz ve nezih bir mekan biraz küçük ama kalabalık değil biz rotterdam menü yedik beğendik salatası tavuğu gayet lezzetli 2 kişi 500 tl civarı ödedik memnun kaldık tavsiye ederim

İletişim Bilgileri
(0232) 856 57 56
Dönerci
3.3 / (22 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.