Çeşme
Siparisi yanlis gonderip sonrasinda yeniden gondermiyolar gecistiriyolar
!!!! İYİ DÜŞÜNÜN Beklemiş döneri yedirip taze kesim deniyor midem yanmaktan bi hal oldu şu an.Çok kötü bir lezzet
Küçük boy lahmacun çocuklar için ideal. Fazla büyük gelmiyor, tek başlarına yiyebiliyorlar. Baharatları da hafif, çocuk damak tadına uygun. Aile ile gelirken güzel seçenek.
Kahvaltı menüsü de zengin. Menemen, omlet, börek çeşitleri var. Sabah erken saatlerden itibaren hizmet veriyorlar. Güne güzel başlamak için ideal.
Öğle yemeği için döner tabağı aldım. Yanında pilav, salata, patates var. Komple bir öğün oluyor. Ayranı da soğuk, tatlı değil ekşi. Öğle molasında doyurucu seçenek.
Samimi ve sıcak bir ortamda, lezzetli yemekler yemek istiyorsanız doğru adrestesiniz. Çalışanların enerjisi çok yüksek ve bu size de yansıyor. Kebapları ise tek kelimeyle muhteşem.
Dönerin o eşsiz kokusu sokağın başından sizi çağırıyor. Kokuya aldanıp girdiğinizde lezzetin kokusundan bile daha güzel olduğunu anlıyorsunuz.
The Beyti kebab was truly appetizing, both in its wrapping and presentation. It tasted just as good as it looked. A perfect choice for those who enjoy kebabs with yogurt and sauce.
Yemek kalitesi hiç düşmüyor. Sürekli aynı lezzet standardı. Güvenilir hizmet kalitesi sunuyorlar.
Kuşbaşılı kaşarlı pidesi dillere destan. Peyniri kaliteli, eti yumuşacıktı. Hamuru da tam kıvamında pişmişti. Bu lezzeti başka yerde bulmak zor. Her Çeşme ziyaretimizde mutlaka uğrayacağız.
Park yeri sorunu yok. Mekanın önünde rahatça park edebiliyorsunuz. Arabayla gelenler için kolaylık. Çeşme merkezinde olmadığı için trafik de az.
Fiyatlar sadece turistler için değil, yerli halk için de uygun. Bu yüzden herkes tarafından tercih ediliyor.
Öğle arası çok kalabalık olabiliyor. İş yeri çıkışı mesai saatleri biraz beklemek gerekebilir. Ama bekleme değer, lezzet için sabır göstermeli.
Kuşbaşılı kaşarlı pidesi güzeldi. Malzemesi boldu. Sadece biraz daha sıcak gelebilirdi ama yoğunluğa veriyorum. Lezzet olarak bir sorun yoktu.
Çeşme'de yediğim en iyi lahmacun olabilir. Hamuru o kadar ince ve çıtırdı ki... Yanında gelen yeşillikler de taptazeydi. Fiyatlar da Çeşme ortalamasına göre gayet makul. Kesinlikle tekrar geleceğiz, elinize sağlık.
Döner dürümün arasına koydukları patates kızartması (isteğe bağlı) çok iyi bir fikirdi. Lezzeti katlamış.
Pideleri harika! Özellikle kıymalı pide favorim oldu. Hamuru yumuşacık, kıymayı da güzel baharatlamışlar. Ayranı da evde yapılmış gibi, çok doğal tadı var. Çeşme'ye her geldiğimde mutlaka uğrayacağım. Tavsiye ederim.
Ailecek gittik, herkes memnun kalktı. Fiyatların uygun olması da baba olarak beni ayrıca memnun etti. Kalabalık aileler için ideal bir yer, tavsiye ederim.
Both the pita and the lahmacun are delicious, but my favorite was the döner kebab. It has a simple, crisp, and delicious meat flavor.
| (0232) 712 13 13 |
| Dönerci |
| 3.3 / (134 yorum) |