Maltepe
Yorumlara bakınca heralde başka bir kişi bana bakmış dedim.İnşaallah öyledir yoksa ilgili şahıs ise kibarlıktan uzak esnaflıktan bi haber seni yargılayabiliyor,eleştiriyor akıl veriyor şaka gibi sonra sen ona karşı cevabı verince sen yokmuşun gibi birşeylerle uğraşıyor.maalesef !!Müşterilerin sorularını tribal giderli cevaplamak esnaflık değil!Esnaflık ve ticaret müşteriye tatlı dil güleryüzlü hoşgorülü olabilmektir.Bir daha asla bu mekana gitmem!
Tüm ürünlerden memnun kaldım temiz güzel esnaflık herkese tavsiye ederim
Tavsiye üzerine gidip bağımlısı olduğum işletme yıllardır şifayı lezzeti bulduğumuz aktar herkese tavsiye ederim özellikle bütün müşterilerine ayrı ayrı ilgili özlediğimiz esnaflık kesinlikle herkese tavsiye ederim
Mehmet bey ne aldıksak memnun kaldık güler yüzünüsü bilen bilir allah hayırlı işlerversin kolay gelsin
Agarta markasının sabunları varmı
Her zaman güvenilir ürünler, kaliteli hizmet.
Mehmet bey; iki yıldır karşı yakada olmasına rağmen tek adresimiz oldu. Herşey çok taze ve organik.müşterisini tanıyan ve takip eden bir kişi olduğu için her ürünü hemen satayım amacı gütmüyor, acıklamasını yaparak size bu ürün uygun değil diyor. Yani para kaygısı olmayan biridir Mehmet bey iyi ki varsınız
Son bir yıldır tüm alışverişimi buradan yapıyorum.Ürünleri çok taze ve lezzetli .Ürün skalası çok geniş.Tek geçiyorum
| (0216) 388 44 80 |
| Aktar |
| 4.8 / (26 yorum) |