Osmangazi
devletimizin çok acilen burayı ve doktorları denerlemesi gerekiyor ilgilenmemek için çok çabalıyorlar
18 aralık haftası ortopedi servisinde yatan hastam için servisteki tüm hemşirelere tşk. Ederim. Hepsi kibar,ilgili ve işini en iyi şekilde yaptı.Yeni nesilden gurur duydum fark yaratmışlar eskiyi düşündükçe.
Eski ve çok yetersiz. Koridorlar dar tıklım tıklım, havalandırma kötü, kötünün en kötü anlamı neyse hastanede o
Ilgi alaka sıfır
6 haftalık gebelikte özel.hastaneden röntgen istemesi üzerine dr . Un devlete gidelim demem ile başlayan süreçte . Acil de Dr. Mehmet Özkurt e teşekkür ediyorum bu dönemde Güleryüzlü aynı anda dört hastaya cevap verip bakabilen ,bildiğin sanal oyun izler gibiydim. Görevleri yerine getirip sıradaki diyen , sayesinde meğerse kum doktugumuzu ogrenip ilaç ile birlikte doğal tedavi yöntemleri öneren muhteşem biri. Uzmanlık alanı nedir bilmiyorum ama böyle doktorları bu ülke kaybetmemeli...
Tarihi eser desek daha doğru olur burası için
| (0224) 294 81 00 |
| bcdh.saglik.gov.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 2.9 / (600 yorum) |