Yüreğir
Cok iyi ya
siparişi getirmiyorlar çünkü sizde beklediğinizle kalıyorsunuz
Çd special e bayıldım elinize sağlık gönül rahatlığıyla ailenizle gelip yemek yiyebileceğiniz mekan
Mekanın içi 1. Dünya Savaşı'ndan kalma, çok eski ve pis . Tadı da soslu ekmek . İçinde et yok . Sosu da kötü
Kuran çarpsin ki zehirlendim hiç tavsiye etme m yemek üstelik tam 1 saatte geldi lanet olası yer
| (0322) 329 38 57 |
| Dönerci |
| 2.8 / (388 yorum) |