Çaycuma Devlet Hastanesi

Çaycuma Devlet Hastanesi

Çaycuma

Yorumlar
SAMET karadere
SAMET karadere bir hafta önce

Size temin ederimki ayagım saglam şekilde girdim topal halde çıktım pansuman bölümünde iki erkek doktor biri otuz digeri otuzbeş yaşlarında iki şahıs ayagımdaki fayans kesigi yarasını canlı canlı hiç bir şekilde nezaket göstermeden zımba bastılar çöp kutusunun üzerine koyulan ayagımı koşullara uygun şekilde sargı uygulayamayan bu hastanenin doktorlarına hiçbir şekilde canınızı emanet etmeyin

Efe Han Erbaş
Efe Han Erbaş 2 hafta önce

Bana sıra gelene kadar İstanbul'a gidip tedavi oldum ki kırmızı alan vermesi gereken yere yeşil alan veren triajcıya da selam olsun

Hiranur Çayırlı
Hiranur Çayırlı bir ay önce

Ailem 21 kasımda dahiliye doktoru Ali Enkür'e randevu aldı fakat kendisi hastaya bakmadı hiçbir şeyi yok diyerek geri gönderdi

Kuzey
Kuzey 2 ay önce

Acilde 1 buçuk 2 saat sıra bekleniyor

Veli YALÇIN
Veli YALÇIN 2 ay önce

Orta seviye hastane

BETÜL KIRIŞTIOĞLU
BETÜL KIRIŞTIOĞLU 3 ay önce

Küçük,tatlı bir hastane; özellikle göz uzmanı Sedat beyden ve eczane ekibinden çok memnun kaldık :)

Gezici
Gezici 3 ay önce

ALLAH Hastanelere kimseyi düşürmesin ama başımızdanda eksik etmesin Yanlız tabiiki insan ilişkileri çok zordur, hergün yüzlerce binlerce hasta, hasta yakınları ve yaşlısı genci demeden rahatsızlanan, tedavi gören yığınla insan, tabi bunun yanında gelen sıkıntılar telaş koşuşturma, oraya gelen bizler tabiiki ayaklarımızın altına kırmızı halı serilsin demiyoruz amaaaa.! Koyun güder gibi muamele görmekte istemiyoruz, personel alışmış saldım bayıra, mevlam çayıra,bişey sorucak oluyorsun, sanki borç para isteyecekmişiz gibi kafasını çevirip duymazdan geliyor, yemekçiye çok yağlı yapmayın yemekleri diyosun beğenmiyorsan dışarıdan ye diyor, hasta bakıcıya zaten korkuyorsun bişey demeye surat bir karış, kantinler zaten orada kanayan yara, fiyatı 60 tl. 2.5 litre fanta fiyatına küçük kutu fanta satıyorlar 70 tl. ye, gofret 20 tl. Bunlarda 60 tl. Eski hastanenin karşısına zincir market geliyor, kendiniz içersiniz fantaları artık gofretlen. Diyeceklerim bunlar, Dikkat edin bazı şeylere, iyi olun sağlıcakla kalın. SAYGILAR

Elfida Kayar
Elfida Kayar 3 ay önce
sinem
sinem 3 ay önce
Mayın Mermi
Mayın Mermi 3 ay önce

5para etmez once 1saat randevu gecti bekletti sonra iceri aldi tekrar hasta var diyip cikardi milleti aliyor ama benden sonra gelen kbb gitmeyin babasinin hayrina bakiyor gibi

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.