Malkara
1 karlı havada çok canım çekmişti 15 20 kere aradım hep meşguldü çok severim döneri ama lütfen hatları düzeltin 5 farklı cihazdan aradım çok açım
Tavuk dürümü normalde pek sevmem ama akşam Malkara’dan geçmem gerekiyordu; tamamen rastgele girdim ve tavuk döner dürüm söyledim… Harikaydı. Hiç utanmadan bir tane daha yerdim. ???? İçinde az döner var diyenleri de anlamadım hayatlarında ilk kez mi döner yiyorlar acaba? Bana porsiyon gayet yeterli geldi, lezzet zaten noktayı koyuyor. Listeme ekledim. Bu taraflara yolum düşerse yine buradayım.
Mükemmel bir yer fiyatlarda çok uygun Tek sıkıntı tuvaletler
Sipariş veriyoruz telefonu acan kisi anlamiyorbsonra gene ariyorlar doneride çok kötü
Hayatımizda yedigiimiz en güzel ekmekti dönerin karşısına oturtup ekmeğe seyretmisler sanki öyle doludoluydu.donerin icinde ketçap mayonez nedir ustam bari bir soraydin uzun yoldan geldik karnimiz doysun dedik kuru ekmek yedik 400 kusurde hesap ödedik .ekmek arası patates turşu ketçap ve mayonez sevenler için birebir kesinlikle tavsiye.
Acayip kötü yani yemeğin tadı kötü ve kocaman kadın saç kılı çıktı tavsiye etmiyorum
çok iyi
| (0282) 427 27 28 |
| www.instagram.com/catalmalkara |
| Dönerci |
| 3.6 / (40 yorum) |