Başakşehir
Hersey guzel cok hoş ama çok geç geliyor inanılmaz gecc
2 saatte gelen buzz gibi bir döner iade ettim beklemeye değmez
Et döner siparişi için bugün 35 dk bekledik. Ne bi bilgilendirme ne bir özür dilerizler. Döneri yemeden çıktık. Maalesef bi daha arkadaşlarla gitmeyecegiz
bu gece verdiğim siparis hakkında hava durumu dolayısıyla gec gelmesını anlıyorum ama saat 12 de verdiğimiz siparis 2 de geldı kuryeyı aradık gelıp geri dondugunu soyledı oysa cıkıp site kapısında bekledık kurye geldıgınde ise sözlü tacizine mahrus kaldık telefon numarası falan istemek nedir ya
yemeksepeti üzerinden sipariş verdik 17.00 de 19.25 te sipariş geldi gelen kurye arkadaş çocuk 18 bile değildir setcart ödemesi yapılıcaktı postların şarjı yok siparişler buz gibi hizmet sektöründe çalışıyorsunuz hizmet sıfır bir yıldız bile size çok (yemek siparişi verecek kişiler görsün rezillikten başka hiçbir şey değil)
Döneri çok güzel
Favori dönercim ben ve arkadaşıma işletme sahibi ısmarladı
The greatest shawarma I have ever tasted. Amazing customer service.
| (0212) 803 48 03 |
| Dönerci |
| 3.9 / (93 yorum) |