Çankırı Gagala Burgermake Dürüm Hamburger Döner

Çankırı Gagala Burgermake Dürüm Hamburger Döner

Merkez

Yorumlar
Muhammet Hasan Palaz
Muhammet Hasan Palaz 4 hafta önce

Çankırı’ya fazla bile ….

Mustafa
Mustafa bir ay önce

Fena degil

onurcan çetinkaya
onurcan çetinkaya bir ay önce

Pasaport Pizza'ya kesinlikle asla katiyen gitmeyin ! Buradadan da yazayım istedim ????

Mehmet Elagöz
Mehmet Elagöz bir ay önce

Tek kelimeyle Perfect

Hakan Artan
Hakan Artan bir ay önce

Tadı baya iyiydi sosu biraz daha yoğun olabilirdi tavsiye edilir.

İRFAN DELİL
İRFAN DELİL bir ay önce

çok güzel artık payidar dan başka dönerde yiyebiliyoruz teşekkürler

Kerim Bal
Kerim Bal bir ay önce
Yiğit Kurtyemez
Yiğit Kurtyemez bir ay önce

Tat olarak beğenmedim zaten orası ayrı konu ama ISRARLA ISRARLA ISRARLA HER SEFERİNDE KOYMAYIN DEDİĞİMİZ ŞEYLERİ KOYMAYI NASIL BAŞARIYORLAR ANLAMIYORUM

Adnan Kadioglu
Adnan Kadioglu bir ay önce

Dün Akşam Üzerine Yemek Yedik 4 kişi Migde agrısından Perte çıktık birimiz değil 4 ü müzünde aynı durumlar var Yemek için Başka Mekanlar Bakıla Bilir

Mert Anıl
Mert Anıl bir ay önce

15 dakikadır bekliyorum benden sonra gelenler yemeklerini aldılar ama ben hala bekliyordum

sıla bayram
sıla bayram 2 ay önce

Zehirlenmelerin çok arttığı bu dönemde hijyen ve lezzet olarak çok iyi

alihan tüysüz
alihan tüysüz 2 ay önce

çok leziz

Mert Köylü
Mert Köylü 2 ay önce

Gagala special söylemeyin döner 120 gram yazmışlar 120 gram olan döner değil soğan bastılar soğan arası tavuk yedik

Canel Hasanzade
Canel Hasanzade 3 ay önce
osman ozcelik
osman ozcelik 3 ay önce

Special dürüm harika. Farkli bir tat herkes denemeliii.

Fatma Keskin
Fatma Keskin 3 ay önce

Ailecek geldigimiz bu işletme ilgileri alakalariyla samimi bi ortam oluşturmus. Urunleri lezzetliydi. Denenmesini oneriyorum.

ŞEHRİ KESKİN
ŞEHRİ KESKİN 3 ay önce

Çok lezzetli ve tertemiz bir dükkan. Gidip denenmesini öneririm.

İsmail Keskin
İsmail Keskin 3 ay önce

Gelip gönül rahatlığıyla yemeğinizi yiyebileceğiniz bir mekan. İlgileri alakalari çok guzeldi.

Enes Bodur
Enes Bodur 3 ay önce

İlk açıldığı zamanlarda gerçekten iyi bir döneri vardı son gittiğimde tadının bozulduğunu farkettim yiyemedim

azra
azra 3 ay önce

Çankırı merkezin başından sonuna yürüme 15 dk süren bu ilde motorlu kuryeler ile 1 adet siparişi 1 saatde getiriyorlar. Getirilen siparişte haliyle soğuk oluyor. Önermiyorum. Bedava bile olsa artık önünden bile geçmeyeceğim. Telefon ile aradığımda geç gelebilir diye bir uyarı da yapılmadı. Çalışanları kaba. Kuryeler iş yeri çalışanlarından daha kibar. Umarım yorumları dikkate alırsınız…

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.