Selim
Yediğimiz et döner değildi haşlama gibiydi ekmek etten daha lezzetliydi aynı zamanda yorumların hepsi şişirilmişti
Köksal ustayı övmeye gerek yok eski ve kaliteli bir usta mükemmel bir lezzet
Ne iyi ne kötü aç kalmaktan iyidir misali Lakin hiç beğenmedim
Çok lezzetli gerçek döner eski lezzetin günümüze yansıması
Eti çok lezzetli. Personeller ilgili. Lokanta 90lı yılları andırıyor. Lütfen ambiyansı değiştirmeyin. Fiyat gayet uygun.
Gerçekten döneri çok mükemmel ve meşhur bir yer
| (0474) 461 22 22 |
| Dönerci |
| 4.1 / (26 yorum) |