Kadınhanı
Harika tavsiye ederim
Yorumlara bakarak gelmiştim ben de titiz yazdığınız ortamda sigara serbest ve sucuk neyden diye soran adama eşekten şakası gerçekten yersizdi eğer uyarmasam fazladan ücret talep etmişlerdi memnun kalmadım
Ömrü hayatımda daha böyle bi döner yemedim ne koyuyor içine ne yapıyor bilmem ama muazzam döneri var ustamın maşallah şiddetle tavsiye ederim 10 yıldız olsa o bile az ❤️❤️
Kuzenimle yedik çok hızlı teslimat ve çok ucuz 75 TL'ye hatay inanılmaz fiyat gerçekten çok doyurucu
Hayatımda yediğim en kötü dönerdi yani içi full deri ile doluydu ekmek bayattı marullar gri rengine dönmüştü servis eden eleman ekmeği verirken dağıttı 50gr tavuk 80gr marul vardı dönerde yorumlara bakarak geldiğim bi yer idi ama belli olmuş arkadaşlarına yorum attırdığı gerçekten iğrenti
| 0541 130 86 55 |
| Dönerci |
| 4.3 / (24 yorum) |