Ceyhan
Sabahın erken saatinde pişirmeye bırakılan döner akşamın geç saatine kadar soğuk - sıcak dönüp duruyor. Akşam saatinde 6 adet sipariş ettim. Çocuklara vermeden birini denedim, denemez olaydım. Gerisini kedilere açtım verdim, kediler yemedi. Tavuk pişmemiş, her yeri sos ve marul dolu bayat ekmek.
Ben normalde hep buradan soylerim ve severim ama bu sefer hic oyle olmadi soylerken telefondaki abi ne desem tekrarladi 3 saatte sipariş verdim ayrica 3 saattede anca geldi ve geldiginde buz gibiydi bir actim ketcaptan gecilmiyor ketcaptan et tadi gelmiyordu ve ayrica bakin kıl degil bakin ciddiyim sac cikti Not:bide kuryenin gelince anksiyetesi tuttu sanirim utangacti baya
Çok fazla döner denemiş ve yemiş biri olarak ceyhan usülü dönerden vazgeçemeyenlerdenim. Ve burası bunu çok iyi yapıyor, ben çok memnunum. Ceyhan usülü dönerinizi burdan söylerseniz bence çok memnun kalırsınız. Not: döneri yerken parmaklarınızı da yemeyin yanlışlıkla ????(fiyatı da gayet uygun) (eve sipariş verdim, yerinde yemedim)
Döner tam istediğim gibiydi ve çok hızlı geldi ellerinize sağlık
İdare eder gece açken güzel bir çorba gibi iskendurun döner yerine Ceyhan usulü normal döneri yerim ????
Tavsiye ediyorum
Çalışan minik bey Allah rızkının bereketini arttırsın
????
Çok iyi herşeyi bol koyuyorlar hiç eksik koymuyorlar ben memnunum
????
| 0553 164 16 01 |
| Dönerci |
| 4.4 / (18 yorum) |