Bucak
rezalet 3 tane bayatlamış çaya 90 tl aldılar haram olsun
Hizmet güzel ama pahalı geldi bize
Yolboyu dinle bilecek ideal bir yer
kahvaltı yaptık değmedi
Serpme kahvaltıya gittik keşke gitmeseydik ortaya sadece yumurta geliyor yağda ama haşlanmış gibi çayda sınırlıydı ve masadakiler kalitesizdi kişi başı 500tl verdik ama 100tl bile etmezdi ama
Fiyatlar dışarıdaki yerlere göre ortalama ama bölgeye göre yüksek. Getirilen ürünler soğuk veya özensizdi. Serpme kahvaltı söyleyecekseniz sucuklu yumurta, menemen vs beklentiniz olmasın sadece yumurta geliyor. Kesinlikle verilen ücreti haketmiyor.
Gitmeyin verdiğiniz paraya bi gram değmiyor hizmet kötü parayı verirken içim kan ağladı
| Dinlenme Tesisi |
| 3.8 / (521 yorum) |