Camia Döner

Camia Döner

Menderes

Yorumlar
Eren Eren
Eren Eren bir gün önce
Yunus Emre Kart
Yunus Emre Kart 3 gün önce

Harika bir atmosfer harika bir lezzet kesinlikle tavsiye ediyorum gidenler iyiki gitmişim diyeceklerine eminim işletme sahibi aşırı sıcak kanlı çalışanlar da aynı şekilde teşekkür ederim bu güzel hizmet için

Buğra erkul
Buğra erkul 3 gün önce

Misafirperverlikleri ve lezzetli yemekleri için şiddetle tavsiye ederim.

Samet can Barin
Samet can Barin bir hafta önce
Serkan Temel
Serkan Temel bir hafta önce
Taner Kaptan
Taner Kaptan 2 hafta önce düzenlendi

yaptığın bir yorum için bizzat beni aradıkları için çok sevindim bu gerçekten bir esnaflık bundan sonra tek adresim camia döner

HAKAN H. K.
HAKAN H. K. 2 hafta önce

Kesinlikle beyti döner yiyin. Mükemmel. Ayrıca müşterilerimizin konuşurken içeride bayanlar olduğunu hatların lütfen.

Hülya Cömert
Hülya Cömert 2 hafta önce

Arkadaşımızın tavsiyesi üzerine birlikte öğle yemeği için oradaydık. Döneri gayet lezzetli, lavaşı şişkinlik yapmıyor. Ortaya koyulan atıştırmalıklar da güzeldi. Temiz, sakin, servisi de hızlı bir rastoran. Çekinmeden önerebilirim. Ellerinize sağlık.

Fatma Karaarslan
Fatma Karaarslan 2 hafta önce

Mükemmel bir tat idi çok beğendik gerçekten muhteşem idi ama sütlü Kemalpaşa efsaneee

Ahmet YILDIZ
Ahmet YILDIZ 2 hafta önce
Safak Asparuk
Safak Asparuk 3 hafta önce

Yolunu değiştirip gelinmesi gereken yer... İskenderi harika, dönerli pidesi de çok güzel... İkramları bol. Personel çok kibar. Mekan çok temiz... Yani yolunuzu değiştirdiğinize değecek bir yer....

Tugba Efe
Tugba Efe 3 hafta önce

İlk kez geldim ama kesinlikle son olmayacak:) Camida Döner’de yediğim İskender gerçekten çok başarılıydı. Döneri yumuşacık, sosu dengeli, tereyağı tam kıvamındaydı; ne ağır ne kuru kalıyor. Sunum özenli, porsiyonlar oldukça doyurucu. Mekân temiz ve ferah, servisi hızlı, çalışanlar çok ilgili. Fiyat-performans olarak da fazlasıyla tatmin edici. Bulunduğu konum da rahat ulaşılabilir. İskender yemek isteyenlerin gönül rahatlığıyla tercih edebileceği bir adres ✨

mustafa ulualan
mustafa ulualan 3 hafta önce

Döneri çok güzel personel çok kibar ortam çok temiz

Akın
Akın 3 hafta önce

Kesinlikle herkesin en az bir defa burada bu lezzeti tatması lazım zaten ondan sonrası gelecek buna eminim.Nostalji döner tadı class bir mekanda üst düzeye çıkmış çorba döner pide tatlı herşey mükemmel.Emrah bey muhteşem bir esnaf.

emre yıldırım
emre yıldırım 3 hafta önce

Dönerli pide gerçekten lezzetli denemelisiniz.Fiyatlarda gayet makul.İşletme pırıl pırıl.Lahmacunun lezzeti konusunda biraz daha ilerleme gösterirlerse adından çokça söz ettirir.

Çiğdem Alpay
Çiğdem Alpay bir ay önce

Eti lezzetli fiyatlar makul 150 gr et döner 420₺ Beyti döneri mutlaka deneyin yediğim en iyi döner beyti olduğunu söyleyebilirim

Ali Dereli
Ali Dereli bir ay önce

Kesinlikle özenerek tavsiye ettiğim bir yer zaten nerede güzel bir lezzet var sanayi yakınlarındadır burası sanayi yakını olmasa da çok çok iyi gerek garsonlari gerekli işletmecileri oldukça düzenli ve tertipli insanlar yediğiniz pideden ve dönerden sonsuz bir zevk almanizi sağlayacak güzel bir işletme umarım çok daha iyi yerlere gelirler tüm ekibin eline sağlık

Ziya Altaş
Ziya Altaş bir ay önce

Döneri tartışmaya açık değil, bayılacaksınız ???? mekan tasarımı ve ışıklandırması göz yormayan sade bir tarzda. Herşeyin gözünüzün önünde yapılması kendilerine olan güveni ve müşteriye karşı nasıl hizmet edilmesi gerektiğini açıkça gösteriyor. F/P yi herkes başka değerlendirebilir ama buna lezzet eklenince bence gayet makul. Döner servisi gramaja göre fiyatlı bu da güzel bir seçenek sunuyor. Kişi başı 400-500 TL arası bir fiyat çıkıyor karşınıza. Örnek : 100 Gr sade döner veya İskender yanına bir içecekle bu fiyat aralığı. Gramaj arttıkça 30-100 TL gibi bir artış oluyor. Bu fiyatta çok normal. Emrah bey ve eşine böyle bir mekan açıp bizleri dönere doyurdukları için sonsuz teşekkürler. Not: Biz eşimle Tire den geliyoruz, siz düşünün ????

Murat Appan
Murat Appan bir ay önce

İzmir gurmesi tavsiyesi ile gittim . Ana yol kenarı kısık sanayi sitesi içinde yeni açılmış şık modern güzel temiz bir işletme . Allah iş açıklığı versin . Personel güler yüzlü teşekkürler. Bana göre fiyatlar normal kampanya varmış içeçek ve tatlı ikram güzel olmuş. Ürünlere gelecek olursak yemek yedikten hemen sonra yazmam biraz beklerim . Şimdide 6 saat bekledim sunumlar ikramlar güzel ama dönerin içinde bir çok sinir var etin daha güzel işlenmesini isterdim . Ayrıca bana biraz ağır geldi yağı fazlaydı . Tatlısı muhteşemdi çok beğendim . Birde WC gittiğimde içerisi doluydu bekledim içeriden bir çalışan erkek çıktı daha sonra girdiğimde çöp ????️ dolu olduğunu gördüm . İyi bir eleman onu boşaltır ama sadece saat doldurmak için işe gelirsen görür ve çıkarsın iş veren olmak gerçekten zor . daha güzel günleriniz olsun . Bol nasipler

aykut sezer
aykut sezer bir ay önce

Şu an bu mekânda bulunuyorum beklentimin çok üstünde menü fiyatları biraz pahalı fakat İnanın buna değer ben çok memnun kaldım herkese tavsiye ediyorum

İletişim Bilgileri
0532 519 51 15
Dönerci
4.8 / (112 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.