Çalıkuşu Döner İskender

Çalıkuşu Döner İskender

Ünye

Yorumlar
Yasin Coşkun
Yasin Coşkun 5 gün önce

Kıymasız lahmacun

ilmihalfarz
ilmihalfarz bir ay önce

İş yerinde zurna dürüm söyledim dönerin içi deri doluydu, biri çok kızarmış kömür gibi diğerleri Çiğdi. sosunu biraz fazla koyun dedim yanında çorba kasesinde sos dökmüşler. Hayatımda yediğim en kötü döner olarak zirvede. Bu buseneki 2. Siparişim ve aynı Tat bir daha asla

Yusuf Sağlam
Yusuf Sağlam bir ay önce

Sipariş vereli 1 saat oldu bir zurna dürüm ve patates kızartması söyledim yarım saat geçtikten sonra şubeyi aradım siparişimi nerede olduğunu sordum 5 dakikaya gelir abi dedi aradan 20 dakika daha geçti 1 saat sonra ürün teslim aldım dürüm buz gibiydi o kadar soguktu ki tutarken üşüdüm patatesi kızartmasını lezzet iyiydi ama o da çok soguktu kola da soguktu zaten onda öyle olması gerekiyordu onu yerinde getirdiler yüksek ihtimal bir daha sipariş vermem inşallah kapatılırsınız

Dila Yılmaz
Dila Yılmaz 2 ay önce

et döner istedik çok kötü bir koku vardı, lavaşlar ağızda hamur oluyordu ayrıca her şey çok soğuk geldi ne parasını hak ediyor ne de yıldızı

ünye taksi
ünye taksi 2 ay önce

Harikaydı

Ebru
Ebru 3 ay önce

Servis hızlıydı yemeklerde güzeldi.

Mehmet Sarı
Mehmet Sarı 4 ay önce

Et dürüm döner söyledim içine resmen et yerine ağaç kabuğu koymuşlar. Yiyemedim ve geri verdim. Ne bir özür ne bir yüz kızarması hiçbiri olmadı..

MURAT TATAR
MURAT TATAR 4 ay önce

Kazık yedik resmen döner yerine lavaş ekmeği kedinin önüne doggrar gibi dogramışlar uzerinede 4 yada 5 tane döner kesmişler döner demeye bin şahit lazım vasat bir yer

UFUK ERDOĞAN
UFUK ERDOĞAN 5 ay önce

Ne yazık ki… Çalıkuşu mekanını bilenler bilir ama burası tam bir hayal kırıklığı… Tavuk iskender istedik yağdan yiyemedik. Nezaketen söyledikleri “çay ister misiniz ? “ sorusuna yemekten sonra daha iyi olur dememize rağmen çay bitti üzgünüz demeleri.. Yemeden önce bir daha düşünün.

P. Trn
P. Trn 5 ay önce

İlk defa geldiğimiz bi şehirde araştırma yaptık ,4.5 ve üzeri restoran aradık ama bi anlık gaflet ile çalıkuşuna bakmaya gerek yok burası çalıkuşu işte dedik yorumlarına ve yıldızına bakmadık . Girip sipariş verince baktık çok düşük ve yorumlar çok kötü . Pişman olduk ama girmiş olduk bi kere. Yani lahmacun için biraz fazla yiti bi tadı vardı, sos ağırlıklı bi lahmacundu, 1.5 dan sonrası baydı. Tavuk dönerde ne bilem bi değişik kalın ve tatsız . Samsun’daki çalıkuşunun şubesi değil sanki.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.