Çakmak Erdem Hastanesi

Çakmak Erdem Hastanesi

Ümraniye

Yorumlar
Turhan Yılmaz
Turhan Yılmaz 4 gün önce

Doğum süresince doktorumuz funda Ayşe Demir hanıma ve görevli hemşireler olsun yemekhane personeli kadiriye hanıma emekleri için ayrı ayrı tşk ederim

Cemre S
Cemre S 4 gün önce

randevu aldığım doktor izinliymiş ne bir sms ne bir arama randevu günü bunu öğreniyorum

Dt. Nesrin Bilgiç Çökük
Dt. Nesrin Bilgiç Çökük 4 gün önce

Temizlik ve ilgi açısından memnun kaldık , hemşire hanımlara, temizlik elemanı Necibe Kartal a teşekkür ederiz

Sema Gökdemir
Sema Gökdemir 4 gün önce

Necibe Kartal Nuray çakmak ablanın temizliğinden Nurcan hemşire ve ekibinden çok memnun kaldık ❤️

Samet Fitki
Samet Fitki 4 gün önce

27.02.2025 tarihinde saat 23.20 civarında Çakmak Erdem Hastanesi’ne giriş yaptım ve yaklaşık 01.00 sularında taburcu edildim. Saat 01.10’da nöbetçi eczaneye gidip taburcu olduğum hastaneden yazılan ilaçlarımı almak istediğimde, sistemde hâlâ hastanede yatışım göründüğü için ilaçlarımı alamadım. Bunun üzerine hastaneyi telefonla aradığımda telefonu açan Selinay isimli görevli, işlemlerimin 1 dakika içinde yapılıp bana dönüş sağlanacağını söyledi ancak son derece saygısız bir üslupla telefonu yüzüme kapattı. Aradan 6–7 dakika geçmesine rağmen dönüş olmayınca tekrar hastaneyi aradım, aynı kişi bu kez de ukala bir tavırla konuştu ve tekrar aynı saygısızlıkla telefonu kapattı. Bunun üzerine hastaneye geri döndüğümde, kendisi beni kapıda görünce kaçarak uzaklaştı. Bankodaki tesettürlü görevliye bu kişiyi sorduğumda, ismini bilmediğini, yanındaki arkadaşından da haberi olmadığını söyleyerek beni doktorun asistanı Hazal Hanım’a yönlendirdi. Hazal Hanım da kendi çalışma arkadaşının ismini bilmediğini söyleyerek konuyu geçiştirmeye çalıştı. Daha sonra gelen yetkili bir kişi ilgili personelin adını paylaştı ve sorunu düzelttiğini, ilaçlarımı alabileceğimi belirtti. Ancak hastaneden çıkıp yeniden nöbetçi eczaneye gittiğimde, saat 01.35 olmasına rağmen sistemde yatışımın hâlâ devam ettiği görüldü ve taburcu işlemlerim hâlen düzgün şekilde tamamlanmadığı için bir kez daha mağdur edildim. Gecenin bir yarısı, hasta halimle defalarca hastane–eczane arasında gidip gelmek zorunda kalmam, soğukta yaklaşık bir saat boyunca uğraştırılmam ve tüm bunların bir personelin egosu, saygısız tavırları ve iş bilmezliği nedeniyle yaşanmış olması benim için kabul edilemez. Sağlık gibi hayati önemde bir alanda sürecin bu derece özensiz, ilgisiz ve saygısız şekilde yönetilmesini kesinlikle doğru bulmuyorum. Bu nedenle, başta Selinay isimli görevli olmak üzere süreçte sorumluluğu bulunan tüm çalışanlar hakkında idari işlem yapılmasını, tarafıma yazılı ve resmi bir özür iletilmesini ve yaşanan bu mağduriyetle ilgili detaylı bir geri dönüş sağlanmasını talep ediyorum.

Zeynep Şahin
Zeynep Şahin 4 gün önce

Sekreterler ve banko görevlileri asla görevlerini yapmayan bir kurum parasıyla tedavi olduğumuz yerden telefonlar suratımıza kapatılarak ayrıldık bir daha Allah muhtaç etmesin 28.02.2026 saat 01:12 de telefonla bağlandığımız SELİNAY adında çalışan bu kurumda yer almamalı saygısız terbiyesizin teki yarım saattir arıyoruz telefonlarımız açılmıyor ilaçlarımızı alamadık eczanede bekliyoruz bizi gece gece madur ettiler yazıklar olsun bunun sebebi telefonda görüştüğümüz SELİNAY isimli şahıs hastane zaten müşade odasının olduğu -1 lağım kokusundan durulmuyor yerlerde kanlar kurumuş temizlenmemiş pislik içindeydi keşke 1 puan bile vermesek

özgü çömezoğlu
özgü çömezoğlu 5 gün önce

Necibe Kartal Nuray Çakmak ve Akşam ekibine ilgileri için teşekkür ederim

Efe Sarı
Efe Sarı 6 gün önce

Hastamız için çok yardımcı olan Necibe hanıma çok teşekkür ederiz

Nergiz Tokay
Nergiz Tokay 6 gün önce

Yemeklerinizi beğendik menekşe hanım çok ilgili güler yüzlü tesekurler

Gülüzar Çelik
Gülüzar Çelik 6 gün önce

Menekşe Hanım bizle ilgilendi memnun olduk tesekurler

Serhat Eroğlu
Serhat Eroğlu 6 gün önce

Necibe kartal,Nuray çakmak Çok memnun kaldık Allah onlar ve 4. Kattaki kadın erkek tüm hemşirelerimizden razı olsun emeklerine sağlık

ABDULSAMET YENİDÜNYA
ABDULSAMET YENİDÜNYA 6 gün önce

Yaklasik 10 yildir duzenli geldigimiz hastanede yasadigimiz magduriyet ve hasta haklarinin cozum sunmamasi sebebiyle artik onunden gecmeyi ummadigimiz hastane adi altindaki ticari isletme

Lale Kübra Yılmaz
Lale Kübra Yılmaz bir hafta önce

Bu hastaneden 3 kere gebelik okulundan eğitim aldım. Birincisi hamilelik, ikincisi doğum, üçüncüsü ise yenidoğan ve emzirme eğitimi şeklindeydi. Eğitim aldığım Gülsüm ebe ve emzirme hemşiresi çok ilgililerdi. Eşimle birlikte aldım ve faydalı bir eğitim oldu. Herkese önem vermesini tavsiye ediyorum. Önemsiz geçiştirilebilir gibi gelebilir fakat dikkate alınması gereken noktaları daha ayrıntılı ve birebir duymak çok daha faydalı olduğunu gördük.

İsko
İsko bir hafta önce
Şule Alkuş
Şule Alkuş bir hafta önce

Ben yaşadım kimse yaşamasın diye yazıyorum 47 günlük oğluma rsv teşhisi koyuldu yatış verdiler iki gece yattık asla ilgilenmediler sürekli normal geçer daba kötü olmicak dediler gelip muayene bile etmediler damar yoku açamadıkları için çocupu sıvısız bıraktılar 2. Günün sabahına bağırdım ondan sonra doktorlar başına üşüştü yopun bakıma sevkettiler şuan yopun bakımda entübe edildi belki orda baksalardı sıvı verselerdi yada biz beceremiyoruz sevk edelim deselerdi yavrum bu durumda olmicaktı Tek dertleri para asla sağlık peşinde değiller nereye şikayet ediceğimi bilmediğim için buraya yazıyorum

Turgay Sovuksu
Turgay Sovuksu bir hafta önce

Nesibe Kartal temizlikten memnun kaldık.Nurcan hemşire ekibine cok teşekkür ederim.

Seda Tabak
Seda Tabak bir hafta önce

Erdem hastanesi cakmak Necibe Kartal hanfendiden temizliğinden güler yuzlulugunden cok cok memnun kaldik ameliyat sonrası orda kaldık herseyden memnunuz tesekkur ederiz

Ünal Özkaya
Ünal Özkaya bir hafta önce

BURAYA GİTMEDEN ÖNCE 10-15 KEZ DÜŞÜNMENİZİ ÖNERİRİM. BAŞINIZA GELEBİLECEK BAZI ŞEYLER MESELA TELEFONDA FİYAT ALIRSINIZ GİDERSİNİZ DAHA YÜKSEK FİYAT ÇEKERLER SONRA HATALARINI KABUL EDERLER GERİ ÖDEYECEĞİZ DERLER ÖDEMEZLER BANKODAKİ ÇALIŞANLAR KREDİ KARTI İŞLEMLERİNİ İPTAL ETMEYİ BİLMEZ. ÖZEL SAĞLIK SİGORTANIZ ÖDEME YAPACAĞIM DER BU BANKODAKİLER BİR ŞEYLER YAPAR SİZ MUAYENE OLURSUNUZ SİZDEN PARA İSTERLER. DEFALARCA ARARSINIZ BİR MUHATAP BULMAK İÇİN NUMARANIZI ALIRLAR ASLA DÖNMEZLER BU YAZDIKLARIMDA EN UFAK BİR ABARTMA YOKTUR.

Mugja Hudaykulyeva
Mugja Hudaykulyeva bir hafta önce

Yemeklerinizi beğendik ellerinize sağlık Menekşe hanymilgisinden memnun olduk

Nese Sengul
Nese Sengul bir hafta önce

Hastane personali iyi ve cana yakinlar, 1 gece kaldik gayet memnun ayrildik, yemekleri güzeldi menekse hanim ilgilendi tesekkürler

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.