Ereğli
Hep gittiğim bir yerdi. Klasik döner severlerin kesinlikle gitmesi gereken yer derdim. Taa ki üstünde çiğ tavuk görene kadar. İşin kötü yanı bunu döneri yedikten sonra fark ettim. Sabaha kadar istifra ettim muhtemelen zehirlendim ama ucuz atlattım diyebilirim. Umarım tekrarı olmaz. Bu bahsettiğim olay yaklaşık 1 sene önce oldu fakat bugün önünden geçerken hatırlayıp yorum yapmak istedim
İyi temiz bir yer diye biliyordum bugün döner içinden kıl vardı. SOĞUTTU
Yıllardır seyahat ederiz ancak böyle samimi böyle temiz bu denli sıcak bir işletme ile çok az karşılaştık. Yediginiz döner ortamın vermiş olduğu huzurdan o denli lezzetli geliyor ki... Harikasıydi herşey tek kelime ile
Döner olarak gerçekten çok güzel elinize saglik
???? GUZELDI VE FIYATIDA COK UYGUN 15 TL IDI 7 NISAN 2022 TAVUK DONER
Döneri çok guzeldi
| Dönerci |
| 3.8 / (24 yorum) |