Çerkezköy
Hizmetin geç işlemesi bir yana işe geç kalacağımızı belirtmemize rağmen nezaket kuralları dışında davranan garsonu ve işletmeyi kınıyorum. İlk defa bir işletme için yorum yapıyorum.
Bir işletme bu kadar güzel yemek yapıp, nasıl bu kadar kötü hizmet anlayışı olur anlamak mümkün değil. Öğle arasında tam 45-60 dakika bekleyip, yemeklerimiz gelmedi üstüne bir de kötü muamele ile karşı karşıya kaldık. Artık maalesef yemek yemeğe gitmeyeceğiz.
Döneri lezzetli ama hizmet kalitesi çok kötü. Verilen siparişler çok uzun süre sonra geliyor zaman kaybı yaşatmaları hoş değil.
yarım saat beklemeyi göz almak gerekiyor. Garson yoğunluğu yönetemiyor.
Tadını çok sevmemize rağmen oturuyoruz yarım saat en az servis bekliyoruz eğer çok yoğunsan ona göre et döner tak ona göre garson çalıştır. En son bekledik 40 dk gelmedi ve kalktık !
Türkiye’nin en iyisinin Çerkezköy’de olması ???? İstanbul’da, Bursa’da trend olan dönerciler gelip burada gerçek dönerin ne olduğunu görmeli ????
İsmetullah Usta’nın odun ateşinde pişirdiği döner inanılmaz lezzetli. Türkiye’de bu işi hakkıyla yapan nadir ustalardan biri. Mekân tertemiz, hijyen konusunda her şey mükemmel. Kendisi de çok güler yüzlü ve misafirperver. Göstermiş olduğu ilgi ve samimiyet için çok teşekkür ediyorum.
| (0282) 726 40 66 |
| www.instagram.com/cagindoner59?igsh=MWVwZG5hb2xjYzFiMg== |
| Dönerci |
| 4.5 / (278 yorum) |