Atabey
Lastiğim patlamıştı, ustalar gelip yerinde de taktılar sağ olsunlar. Bolca lastik seçeneği de mevcut.
Öncelikle Firma Personeline Çok Teşekkür Ederim. Aracima aldığım sıfır lastikleri farklı bir firmada taktirdim. Balans Sıfır olacak şekilde yapılmış olmasına rağmen araçta aşırı bir titreme vardı ve çözemediler. Sorun lastikte dediler. Sonrasında ÇADIRCILAR GOODYEAR Bayisine gittim. Tek tek tüm tekerler ile firma sahibinin eşliğinde ilgilendiler ve araçta hiçbir titreşim sorun kalmadı. Önceki firmanın cihaz kalibrasyonu olmadığı için sıfır balans göstermesine rağmen araçta balans varmış. Çağırdılar GOODYEAR gerçekten işinin ehli. Teşekkür ederim.
Kurumsal bir işletme İşinin ehli işletme sahibi ve ustalar
Kamyon ve Tırcıların girebileceği geniş mekan, yemeleri güzel ekonomik sayılır ilgi alaka bence yeterli
Lastik konusunda en iyisi
Google haritaların sağladığı giriş araç girişi için terste kalıyor, araç girişi bir arkadaki sokakta. Bana güven veriyorlar.
| (0246) 232 20 57 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.2 / (19 yorum) |