Milas
İskender söylemiştim geçen hafta yağ içinde etler yüzüyordu Bugün et dürüm söyledim elemanlar ilgisiz usta usta değil mekanda bı işi bilen bir kişi yok yarım saat boyunca yemek gelmemiş masadan kalkıyorum adam diyor hazırlıyorum ilgi alaka sıfır
Efsane öncüde kazıklandıktan sonra ilaç gibi geldi zurna 150 tadı çok iyi ve çok ucuz
Hız,tat ve atmosferi çok güzel yani fiyat uygunluğu çok iyi en iyi yer olabilir
Yemeğimi iptal etmişler
Kuryesi yurttaki kızları rahatsız ediyo (diyar)
Dürümün kutusunda özel sos yazmaktaydı ve bizimde söylediğimiz de sosluydu ama içinde sonlarına doğru bir iki tane damladan başka bir şey çıkmadı. Patetesi bayat ayranı ise sıcaktı.
Merhabalar öğrenciyiz 2 öğrenci menü söyledik 160tlydi fiyatı bir öğrenciye göre bence biraz fazla 10tl çıkım(okula geliş ücreti) ile fakat sorun o değil dönerinizi bol soslu söylememize rağmen kup kuruydu ayranlar sıcacıktı içemedik patatesler hafif kuruydu dönerin en altına kuryenizin göz damlasını koydunuz herhalde 2-3 damlacık sos vardı. “Bol soslu” döneriniz için teşekkürler.
Servis çok yavaş
Sipariş verdim 2 saattir gelmedi hala arayn yok kuryeler ne iş yapıyor
Sipariş verdik tam tamına 2 saat olmasına rağmen siparişimiz gelmedi. Aradığımda başka yere teslim edildiğini ve tekrar sipariş çıkacağını 15 dk içinde geleceğini söylediler ama yine gelen bir sipariş olmadı günden güne özensizleşiyor.
| (0252) 502 20 88 |
| instagram.com/caddekatikmilas |
| Dönerci |
| 3.9 / (197 yorum) |