Cadde Katık Hendek

Cadde Katık Hendek

Hendek

Yorumlar
Dursun Yanar
Dursun Yanar bir gün önce

Hijyenik damak tadına uygun, tavsiye edilen bir mekan

İskender Bekar
İskender Bekar 2 gün önce

Ben kötü yorumların çoğuna katılmıyorum. Siparişi doğru alabilen işletmeler az bulunur. Hayırlı işler diliyorum.

Murat Polat
Murat Polat 3 gün önce
Eymenege Eser
Eymenege Eser bir ay önce

Yemeği Çok geç getiriyorlar

Kaan Çatal
Kaan Çatal bir ay önce

1.15 dk da geldi yemek sipariş verdim yemek soğumuştu ve konuştuğum satıcı sert konuştu

Mami Buğday
Mami Buğday 2 ay önce

1 saat geç kaldı işletmeyi aradım kapatınca telefonum kapandı açılınca kuryeden özür diledik aradık baştan hazırlayalımmı dediler evet dedim gece 1 oldu saat aradım ne cevap verdiler ne de haber eğer gelirsede iptal edeveğim almayacağım ve aradığım da ise durmadan dın dın dın diye ses çıkıyo birşey yapmışlar

Fatma miray Bulgan
Fatma miray Bulgan 3 ay önce

Yol üstünde ugradım döner bol bol tavuk var hizmeti çok iyi

barış dağcı
barış dağcı 6 ay önce

Yemeğimi sipariş verdim gerçekten çok güzeldi kurye yemeği çok hızlı getirdi beş puan veriyorum gerçekten ellerinize sağlık

MMMR 1467
MMMR 1467 6 ay önce

Yol üstü geçerken bir dürüm yiyeyim dedim ama dürüm maalesef kötüydü.. İçinde belli belirsiz döner parçacıkları ve beklemiş soğuk patates kızartmaları, en kötüsü de zor ısırılan ve çiğnenen lastik gibi bir lavaş..

Muhammet Ali UZUN
Muhammet Ali UZUN 6 ay önce

Genelde dükkandan alım yapıyorum. Çalışanların ilgi alası yönünden gayet başarılı. Tezgahın acık olması yiyeceğinizin gözünüzün önünde hazırlanması sizi daha güvende hissettiriyor

Yusuf emir Kesim
Yusuf emir Kesim 7 ay önce

Zurna dürüm yedik lavaşı daha pişmemiş mayalanma seviyesindeydi ağzımızda büyüyordu domates çorbası bastıkları için dönerin tadı da yoktu yedikten sonra midemizde hamur parçası kaldı mekan o kadar küçüktüki bakkal deposuna benziyodu eğer midenizi düşünüyorsanız gitmeyin

Kadir Demiral
Kadir Demiral 9 ay önce

Sosunun tadı güzel, tavuk döner taze ve iyi pişmiş, sıcak ve hızlı teslimat. Diğer birkaç dönerci gibi geceden kalmış dönerleri paketlere ekleyipte hem sağlığımızı tehlikeye sokmuyorlar hemde dönerin lezzetini bozmuyorlar. Elinize sağlık.

azra sezer
azra sezer 9 ay önce

hayatımda yediğim en güzel yemek yapan yer diğer bütün dükkanlara taş çıkartır

Celal Coşkun
Celal Coşkun 11 ay önce

temmuz ayında döner yemiştim buradan akşamına çok kötü hastalandım bayat döner satıyorlar hâla aynımı bilmiyorum

Özlem Karaaslan
Özlem Karaaslan 11 ay önce

Bende gıda sektöründe hizmet veren biri olarak yorum yapmak gereği duydum lezzette paketleme de gayet iyiydi elinize emeğinize sağlık

Ümit
Ümit bir yıl önce

Öğrenci olarak Hem lezzetli hemde fiyat açısından uygun Yediğim en güzel dönerdi

coMg
coMg bir yıl önce

Maalesef çok yenilebilir bir yemek değildi.

İletişim Bilgileri
0506 390 80 80
Dönerci
3.3 / (12 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.