Hendek
Hijyenik damak tadına uygun, tavsiye edilen bir mekan
Ben kötü yorumların çoğuna katılmıyorum. Siparişi doğru alabilen işletmeler az bulunur. Hayırlı işler diliyorum.
Yemeği Çok geç getiriyorlar
1.15 dk da geldi yemek sipariş verdim yemek soğumuştu ve konuştuğum satıcı sert konuştu
1 saat geç kaldı işletmeyi aradım kapatınca telefonum kapandı açılınca kuryeden özür diledik aradık baştan hazırlayalımmı dediler evet dedim gece 1 oldu saat aradım ne cevap verdiler ne de haber eğer gelirsede iptal edeveğim almayacağım ve aradığım da ise durmadan dın dın dın diye ses çıkıyo birşey yapmışlar
Yol üstünde ugradım döner bol bol tavuk var hizmeti çok iyi
Yemeğimi sipariş verdim gerçekten çok güzeldi kurye yemeği çok hızlı getirdi beş puan veriyorum gerçekten ellerinize sağlık
Yol üstü geçerken bir dürüm yiyeyim dedim ama dürüm maalesef kötüydü.. İçinde belli belirsiz döner parçacıkları ve beklemiş soğuk patates kızartmaları, en kötüsü de zor ısırılan ve çiğnenen lastik gibi bir lavaş..
Genelde dükkandan alım yapıyorum. Çalışanların ilgi alası yönünden gayet başarılı. Tezgahın acık olması yiyeceğinizin gözünüzün önünde hazırlanması sizi daha güvende hissettiriyor
Zurna dürüm yedik lavaşı daha pişmemiş mayalanma seviyesindeydi ağzımızda büyüyordu domates çorbası bastıkları için dönerin tadı da yoktu yedikten sonra midemizde hamur parçası kaldı mekan o kadar küçüktüki bakkal deposuna benziyodu eğer midenizi düşünüyorsanız gitmeyin
Sosunun tadı güzel, tavuk döner taze ve iyi pişmiş, sıcak ve hızlı teslimat. Diğer birkaç dönerci gibi geceden kalmış dönerleri paketlere ekleyipte hem sağlığımızı tehlikeye sokmuyorlar hemde dönerin lezzetini bozmuyorlar. Elinize sağlık.
hayatımda yediğim en güzel yemek yapan yer diğer bütün dükkanlara taş çıkartır
temmuz ayında döner yemiştim buradan akşamına çok kötü hastalandım bayat döner satıyorlar hâla aynımı bilmiyorum
Bende gıda sektöründe hizmet veren biri olarak yorum yapmak gereği duydum lezzette paketleme de gayet iyiydi elinize emeğinize sağlık
Öğrenci olarak Hem lezzetli hemde fiyat açısından uygun Yediğim en güzel dönerdi
Maalesef çok yenilebilir bir yemek değildi.
| 0506 390 80 80 |
| Dönerci |
| 3.3 / (12 yorum) |