Gaziemir
Yemeyin yedirmeyin tavuk çiğ cıktı
Tam bir rezalet ötesi içinde et yok patates ler dolu onlar da taze değil dünden kalmış belli gerçekten paramız boşa gitti yiyemedik sokaktaki hayvanlara verdik
Rezalet turşu olmasın dememe rağmen turşu koymuşlar kasadaki kiza belirttim biz zaten turşu kullanmıyoruz dedi pes
hayatımda yediğim en kötü dönerdi. Garsonların tavrı bile rezalet paranızla rezil olmayın gidin kedi maması yiyin daha doyurucu bir daha asla uğramıycam fiyatlarıda aldığımız dönere göre uçuk seviyede gaziemirin yüz karası utanmaz arlanmaz bir işletme
Ortalama.
Çok lezzetli. Hızlı hizmet Güzel ortam
Yedim ama orta derece döner sosuzdu. Ayrıca pahalı biraz
hayatımda yediğim en kötü dönerdi yanık tat tüm döneri kaplamıştı çıkan kıkırdak da cabası. keşke para iademi alabilsem çünkü 1-2 ısırık yiyip attım
f/p calisanlar guler yuzlu eve siparisler hizli geliyo
| (0232) 252 35 01 |
| Dönerci |
| 4.2 / (158 yorum) |