İzmit
1 verildiği icin verdim yoksa 0.Zurna dürüm yedim kusucam zehirlendim sanırım lavaş pişmemiş dagalıyodu tavuk midemi bozde hizmet 0 hijyen 0 midem bulandı gitmeyin göndermeyin. İceride 2 kişi 2 dürümü 1 saat bekledik.
Geçen gün arkadaşımla gittik iki tane zurna tavuk dürüm aldık tavuk rezaletti yanmış kupkuru içine mayonezi basmışlar gerçekten çok kötüydü ORKUN IŞITMAK BURAYA GELSİN
abi garsonlar çok uyuşuk yemek UZUN süre gelmiyor gelmeyin pişmanlık
Hizmet fena değildi personeller güler yüzlüydü. Yemek konusunda bir takım eksiklikler var. Menü fiyatları o tarz işlek bir yer için olağan ancak tavuk çok iyi değil. Patatesleride soğuktu. Standart bir zincir restoran tarzındaydı üper süper birşey beklemeye gerek yok verdiğiniz paraya doyuyorsunuz.
Çalışanlar ters ters konuşuyolar ,tepki verincede alay eder gibi gülerek karşılık veriyolar. Bi daha gitmem.
Trene yetişeceğimi söylememe rağmen hiç oralı olmayıp bekletti. Parasını ödediğim döneri almadan çıkmak zorunda kaldım.
Müşteri memnuniyeti çok iyi ürün gayet lezzetli herkesin emeğine sağlık
Firmaya yorumları okuyarak gittim biraz da ön yargılıydım fakat bizim insanlarımız kendi içinden birinin yükselmesini yediremediği için yaptığını fark ettim lezzet, hizmet ve hijyen 10 numaraydı eve sipariş vermeme rağmen sıcak ve hızlı geldi herkese teşekkürlerimi iletir iyi çalışmalar dilerim:)
paranız varsa gelin doyurucu fiyatlar ideal üst kata mümkünse oturmayın.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Dürümün içinden kıl çıktı,hiç hijyenik bir yer değil asla da ilgilenmediler.
begenmedim uzunluk tartismalarinda hak verilebilir 40 santim gibi
tebrikler gerçekten iyiydi
İyi
Garson kız patatesi eliyle avuçlayıp önümüze koydu lavaş pişmemiş Tavukların İçinden bir sürü kıkırdak çıktı
Aşırı pis biryer arkadasımın ve benim dönerimden kıl çıktı rezillik
Kesinlikle çok kötüydü mide bulandırıcı bi tadı var etler yanıktı lavaşı desen oda aynı şekilde
Güzel temiz sosu başarılı bir katık döner.tavsiye ederim
| (0262) 331 11 71 |
| www.caddekatik.com |
| Dönerci |
| 3.3 / (812 yorum) |