Cadde Katık Döner

Cadde Katık Döner

İzmit

Yorumlar
Ballon Hunter
Ballon Hunter bir ay önce

1 verildiği icin verdim yoksa 0.Zurna dürüm yedim kusucam zehirlendim sanırım lavaş pişmemiş dagalıyodu tavuk midemi bozde hizmet 0 hijyen 0 midem bulandı gitmeyin göndermeyin. İceride 2 kişi 2 dürümü 1 saat bekledik.

Doruk Saltoğlu
Doruk Saltoğlu bir ay önce

Geçen gün arkadaşımla gittik iki tane zurna tavuk dürüm aldık tavuk rezaletti yanmış kupkuru içine mayonezi basmışlar gerçekten çok kötüydü ORKUN IŞITMAK BURAYA GELSİN

Fakusan Mars
Fakusan Mars bir ay önce

abi garsonlar çok uyuşuk yemek UZUN süre gelmiyor gelmeyin pişmanlık

Ömer Bera Su
Ömer Bera Su bir ay önce

Hizmet fena değildi personeller güler yüzlüydü. Yemek konusunda bir takım eksiklikler var. Menü fiyatları o tarz işlek bir yer için olağan ancak tavuk çok iyi değil. Patatesleride soğuktu. Standart bir zincir restoran tarzındaydı üper süper birşey beklemeye gerek yok verdiğiniz paraya doyuyorsunuz.

Ozan Kaba
Ozan Kaba 2 ay önce
tmmmy gngrr
tmmmy gngrr 2 ay önce

Çalışanlar ters ters konuşuyolar ,tepki verincede alay eder gibi gülerek karşılık veriyolar. Bi daha gitmem.

Emre
Emre 2 ay önce

Trene yetişeceğimi söylememe rağmen hiç oralı olmayıp bekletti. Parasını ödediğim döneri almadan çıkmak zorunda kaldım.

Çiğdem Çakmak
Çiğdem Çakmak 2 ay önce

Müşteri memnuniyeti çok iyi ürün gayet lezzetli herkesin emeğine sağlık

Cihan Demir
Cihan Demir 2 ay önce

Firmaya yorumları okuyarak gittim biraz da ön yargılıydım fakat bizim insanlarımız kendi içinden birinin yükselmesini yediremediği için yaptığını fark ettim lezzet, hizmet ve hijyen 10 numaraydı eve sipariş vermeme rağmen sıcak ve hızlı geldi herkese teşekkürlerimi iletir iyi çalışmalar dilerim:)

furkan
furkan 2 ay önce

paranız varsa gelin doyurucu fiyatlar ideal üst kata mümkünse oturmayın.

Sude Kırlangıç
Sude Kırlangıç 2 ay önce

Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Dürümün içinden kıl çıktı,hiç hijyenik bir yer değil asla da ilgilenmediler.

arda
arda 2 ay önce

begenmedim uzunluk tartismalarinda hak verilebilir 40 santim gibi

Rümeysa Satılmışoğlu
Rümeysa Satılmışoğlu 2 ay önce
yagmurokkr
yagmurokkr 2 ay önce

tebrikler gerçekten iyiydi

Merve Demir
Merve Demir 2 ay önce düzenlendi
Berat Öztürk
Berat Öztürk 2 ay önce

İyi

Emir Haktan
Emir Haktan 2 ay önce

Garson kız patatesi eliyle avuçlayıp önümüze koydu lavaş pişmemiş Tavukların İçinden bir sürü kıkırdak çıktı

Ecrin Demir
Ecrin Demir 2 ay önce

Aşırı pis biryer arkadasımın ve benim dönerimden kıl çıktı rezillik

Nevra Yıldız
Nevra Yıldız 3 ay önce

Kesinlikle çok kötüydü mide bulandırıcı bi tadı var etler yanıktı lavaşı desen oda aynı şekilde

erkan bulut
erkan bulut 3 ay önce

Güzel temiz sosu başarılı bir katık döner.tavsiye ederim

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.