Cadde Katık

Cadde Katık

Beypazarı

Yorumlar
Rümeysa T.
Rümeysa T. bir hafta önce

Abartısız hayatı ömrüm de yediğim en güzel dürüm. Yaklaşık 2 yıldır biliyorum burayı ve elime 3 kuruş para geçse ilk yaptığım şey dürüm almak oluyor. Çalışanları iyi güler yüzlü temiz ve anlayışlı insanlar. Bizzat gidip kendim de gördüm hiçbir hijyen sorunu yoktur aldıkları paranın hakkını fazlasıyla veriyorlar. Yorumlarda kıkırdak vs şeyler yazmışlar bana asla denk gelmedi. Diğerleri gibi malzemeden de kaçmıyorlar hepsinden bol bol koyuyarlar özel isteklere de çok dikkat ediyorlar. Vallahi elinize emeğinize sağlık.

safak c
safak c bir ay önce

Malesef hijyen problemi var.

EMRE YİĞİT
EMRE YİĞİT bir ay önce
Ban Pan
Ban Pan bir ay önce

Eskiden çok güzeldi fakat şimdi bozdular çok kıkırdak var ve fiyatlaro çok pahalı Eskiden tadı güzel fiyatlar öğrenci dostuydu

KAAN HURACAN
KAAN HURACAN 8 ay önce

Daha kalitesiz bir chedar yemedim patates hamur olmuş sosla .soğuk tavuk s2m gibi deneyim

YUSUF GÜNGÖR
YUSUF GÜNGÖR 10 ay önce

Sıpariş çok geç geliyor onun dışında döner güzel

Aytekin
Aytekin 11 ay önce

Döner gerçekten hamur gibiydi sosu çok fazlaydı.

Göktuğ Tekeli
Göktuğ Tekeli bir yıl önce

Güzeldi

Ziya Selçuk
Ziya Selçuk bir yıl önce

Harikaydı

Hasan Şen
Hasan Şen bir yıl önce
İletişim Bilgileri
0537 589 91 56
Dönerci
3.1 / (16 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.