Beypazarı
Abartısız hayatı ömrüm de yediğim en güzel dürüm. Yaklaşık 2 yıldır biliyorum burayı ve elime 3 kuruş para geçse ilk yaptığım şey dürüm almak oluyor. Çalışanları iyi güler yüzlü temiz ve anlayışlı insanlar. Bizzat gidip kendim de gördüm hiçbir hijyen sorunu yoktur aldıkları paranın hakkını fazlasıyla veriyorlar. Yorumlarda kıkırdak vs şeyler yazmışlar bana asla denk gelmedi. Diğerleri gibi malzemeden de kaçmıyorlar hepsinden bol bol koyuyarlar özel isteklere de çok dikkat ediyorlar. Vallahi elinize emeğinize sağlık.
Malesef hijyen problemi var.
Eskiden çok güzeldi fakat şimdi bozdular çok kıkırdak var ve fiyatlaro çok pahalı Eskiden tadı güzel fiyatlar öğrenci dostuydu
Daha kalitesiz bir chedar yemedim patates hamur olmuş sosla .soğuk tavuk s2m gibi deneyim
Sıpariş çok geç geliyor onun dışında döner güzel
Döner gerçekten hamur gibiydi sosu çok fazlaydı.
Güzeldi
Harikaydı
| 0537 589 91 56 |
| Dönerci |
| 3.1 / (16 yorum) |