Ula
Döner güzeldi ve uygundu
Döner güzeldi ama hizmeti kötüydü ve havasız üst katı var
Güler yüzlülük 0 Tavuk soğuktu ve İçindeki cips pişmemişti bile yedikten sonra mide bulantısı başladı arkadaşımda kötü bir deneyim
Gerçekten tavsiye ettiğim her zaman döner yemek için gittiğim mükemmel yer fiyatlar makul atmosfer mükemmel hizmet çok samimi döneri ise Hatay sosuyla mükemmel
| 0538 720 72 12 |
| Dönerci |
| 3.8 / (41 yorum) |