Karlıova
Berbat bir hizmet, soğuk yemek, ne olduğu belli olmayan et, aldatmacalı görsel,porsiyon yetersizliği daha birçok kötü yanı var gram değmez zehirlenmezsem ilgili yerlere şikayet etmek istiyorum
Normalde herzaman gittiğim bir yer ama sipariş verdim 1.5 saat sipariş bekledim 240₺ vericeğim yerde 255₺ aldılar 4 puan vermemin sebebi yorumum yukarda görünsün
Müşteri memnuniyeti yok
| (0426) 213 84 84 |
| Dönerci |
| 3.4 / (39 yorum) |