Canik
Fotoğrafta görüldü gibi uzun yıllardır yeme konusunda oldukça tecrübeli biriyim damak zevkime oldukça güveniyorum ve yıllardır da Dürüm konusunda savunmamı gerektirmeyecek bir yerdir çünkü savunulacak bir tarafı yok Tek kelimeyle mükemmel
cok iyi mutlaka gelin yiyin biz taaaa erzincandan geldik mutlaka unutmayin
Küçük butik bir restoran. Tavuk lezzetli. Ancak lavaşlar biraz hamur yoğun. Tek lavaş gayet ideal. Içerisi kucuk. Samimi bir yer. Fiyat olarak çok uygun.
Iş yerine yemek söylüyoruz bir üst sokağa neredeyse 45 dakikada geliyor, birkaç sefer içerikler yanlış geldi, lavaşı çiğ geldi. bu son siparişimdi. fiyatı uygun ancak denildiği gibi ucuz etin yahnisi yavan olur
Surekli alirim geleneksel güzel bir lezzet.. döneri sade sipariş
İçerideki çalışanlar vs. güleryüzlü Dönerler ara sıra yanık oluyor ama olsun yinede dönerleri çok güzel yanık olması dışında her türlü güzellik mevcut
Getirden sipariş verdim. Hayatımda yediğim en kötü zurna dürüm. Kesinlikle sipariş vermeyin. Paranıza yazık olur. 1yıldız bile çok. Lavaşlar yanık, malzemesi az, hamur gibi bir dürüm, hiç tavsiye etmiyorum. Cadde katık diye yanlışlıkla isim benzerliğinden vermişim.Cadde katık çok iyi. Bir daha cadde dönerden asla sipariş vermem, çok dikkat edeceğim.
Güzel ilgili kisiler tarafindan yonetiliyor ayri bir lezzeti var memnun kaldik
Güzel mekan tavsiye ediyoruz mukemmel
Güzel ilgili mekan düzenli olarak yemek yiyorum tavsiye ederiz
İlgili güleryüzlü lezzetli bir mekan tavsiye yr ederiz
Döner gramajlari çok çok az sos beş para etmez.sadece ot ve turşu tadı geliyor.birde Adamlar telefon siparişi ile uğraşacam diye içerideki müşteriyi bekletiyorlar.3 kişi siparişi yetiştirmekte zorlanıyor.60 TL ye döner satıyor içinde 10 TL Lik et yok.terazi kullanmıyorlar.gonul terazizi kullanıyorlar.onceki yorumlar çok iyi ama galiba ekonomik kriz bunları da etkilemiş halkın boğazından geçene göz dikmişler
Ccade dönere hizmetlerinden dolayı teşekkür ederim döner ve çorba harikaydı Feridun ustaya selamlar ellerine sağlık
Dönerin icerisinde saç çıktı çöpe attık neden çöpe attınız diye diye telefonda tartışan bir bayan iade bile gelmedi kesinlikle önermiyorum