Cadde Döner Çorbacı

Cadde Döner Çorbacı

Canik

Yorumlar
Musa Yılmaz
Musa Yılmaz 5 ay önce

Fotoğrafta görüldü gibi uzun yıllardır yeme konusunda oldukça tecrübeli biriyim damak zevkime oldukça güveniyorum ve yıllardır da Dürüm konusunda savunmamı gerektirmeyecek bir yerdir çünkü savunulacak bir tarafı yok Tek kelimeyle mükemmel

WaSd
WaSd 6 ay önce

cok iyi mutlaka gelin yiyin biz taaaa erzincandan geldik mutlaka unutmayin

Bestami Demir
Bestami Demir 6 ay önce
Mehmet Baran
Mehmet Baran 7 ay önce

Küçük butik bir restoran. Tavuk lezzetli. Ancak lavaşlar biraz hamur yoğun. Tek lavaş gayet ideal. Içerisi kucuk. Samimi bir yer. Fiyat olarak çok uygun.

Elif Köseoğlu
Elif Köseoğlu 7 ay önce

Iş yerine yemek söylüyoruz bir üst sokağa neredeyse 45 dakikada geliyor, birkaç sefer içerikler yanlış geldi, lavaşı çiğ geldi. bu son siparişimdi. fiyatı uygun ancak denildiği gibi ucuz etin yahnisi yavan olur

Onur Salgın
Onur Salgın 11 ay önce

Surekli alirim geleneksel güzel bir lezzet.. döneri sade sipariş

Esra Sarı
Esra Sarı bir yıl önce
Fikri Oçar
Fikri Oçar bir yıl önce

İçerideki çalışanlar vs. güleryüzlü Dönerler ara sıra yanık oluyor ama olsun yinede dönerleri çok güzel yanık olması dışında her türlü güzellik mevcut

NİLGÜN AYAZ
NİLGÜN AYAZ bir yıl önce

Getirden sipariş verdim. Hayatımda yediğim en kötü zurna dürüm. Kesinlikle sipariş vermeyin. Paranıza yazık olur. 1yıldız bile çok. Lavaşlar yanık, malzemesi az, hamur gibi bir dürüm, hiç tavsiye etmiyorum. Cadde katık diye yanlışlıkla isim benzerliğinden vermişim.Cadde katık çok iyi. Bir daha cadde dönerden asla sipariş vermem, çok dikkat edeceğim.

Banu Adiguzel
Banu Adiguzel bir yıl önce

Güzel ilgili kisiler tarafindan yonetiliyor ayri bir lezzeti var memnun kaldik

Ceyda İdik
Ceyda İdik bir yıl önce

Güzel mekan tavsiye ediyoruz mukemmel

Halil Yılmaz
Halil Yılmaz bir yıl önce

Güzel ilgili mekan düzenli olarak yemek yiyorum tavsiye ederiz

Sezgin Aydemir
Sezgin Aydemir bir yıl önce

İlgili güleryüzlü lezzetli bir mekan tavsiye yr ederiz

Ercan Aydemir
Ercan Aydemir bir yıl önce
Onur Ganık
Onur Ganık bir yıl önce
zeynep aydın
zeynep aydın bir yıl önce
Crypto Casus
Crypto Casus 2 yıl önce

Döner gramajlari çok çok az sos beş para etmez.sadece ot ve turşu tadı geliyor.birde Adamlar telefon siparişi ile uğraşacam diye içerideki müşteriyi bekletiyorlar.3 kişi siparişi yetiştirmekte zorlanıyor.60 TL ye döner satıyor içinde 10 TL Lik et yok.terazi kullanmıyorlar.gonul terazizi kullanıyorlar.onceki yorumlar çok iyi ama galiba ekonomik kriz bunları da etkilemiş halkın boğazından geçene göz dikmişler

Engin Sezgin
Engin Sezgin 2 yıl önce düzenlendi
Yasar Köşük
Yasar Köşük 2 yıl önce düzenlendi

Ccade dönere hizmetlerinden dolayı teşekkür ederim döner ve çorba harikaydı Feridun ustaya selamlar ellerine sağlık

Sinan İŞCAN
Sinan İŞCAN 2 yıl önce

Dönerin icerisinde saç çıktı çöpe attık neden çöpe attınız diye diye telefonda tartışan bir bayan iade bile gelmedi kesinlikle önermiyorum

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.