Bigadiç
Çok pahalı tavuklar yanık ve çok yavaş hazırlanıyor
suriye doner
bir yıldızı bile haketmiyor tavukları tam koysalardı bari ekmeğin arasına gece yedik sabaha midemiz bozulmuş HA BİDE ALDIĞINIZ FİŞE DİKKAT EDİN
Gerçekten iğrenç bir işletme kuru ve yanmış tavuk yedik asla ve asla gitmenizi tavsiye etmem
Yanik doneri anladik ama yanik dürüm ne arkadaşim .
BURDA yemek yedim hastaneye kaldırıldım serum yaptılar zehirlendim
Hiç tavsiye etmem 150 liralık menü paket serviste 200 lira oldu
| (0266) 614 11 99 |
| Dönerci |
| 3.5 / (21 yorum) |