Keşan
Sipariş verdik 1 saat oldu hala yok ortada
Kurye ücreti almak kadar utanç verici bir durum yok bir döner ücretide kuryeye verdim yakıştıramadım esnaflık ölmüş.
Dürüm döneri hamur gibi sosunun tadı da hiç hoşuma gitmedi maalesef.
dönerleri küçük olmasına rağmen çok pahalı ve 1 saat önceden sipariş etmiştik ama hem vaktinde gelmediler hem de 20 dakika daha geç kaldılar 2dir pipet istiyoruz fakat koymuyolar
Çok kötüydü döner yok dediler yan masa sorunca getirdiler döner dışı yemekleri de çok kalitesizdi
Bir zurna+kutu kola nasıl 200 tl olabilir akıl sır erdiremiyorum ve defalarca siparişlerimde biber turşusundan fazla istedim her seferinde de normalde koymaları gereken biber dahi olmadan gönderdiler yazıktır günahtır biraz müşteri memnuniyetine saygı
Sosu tatsızdı çedarlı istedik içinde yok gibiydi tadını hiç alamadık sonuç olarak genel tatsızdı
Edirneye ciğer yemeye geldik bize tavuk ciğeri yedirdiler . Lezzetsiz ve hijyen yok
Bugün verdiğiniz siparişi beşki yarın teslim ederler
Keşan yemek için başka alternatifler değerlendirilebilir. Fiyatları çok yüksek
Mükemmel kalite ve mükemmel hizmet
Kelle çorba ????????????????
Standart
| (0284) 714 64 65 |
| Dönerci |
| 3.0 / (42 yorum) |