Eyüpsultan
iftarda döner yedik lezzeti ve hizmeti harikaydı eyüp sultana her geldigimizde artik favori mekanimiz burasi tesekkurler
Ramazan iftar menüsü aldık, hizmet çok iyiydi herşey zamanında geldi, tavuk döner menüler çok güzeldi fakat et döneri beğenmedim çok baharatlıydı ve etten kıkırdak çıktı, tavuk döneri tercih ederseniz pişman olmazsınız. Çalışanlar ilgiliydi , fiyatda uygun. merkezi bir yerde. Menüdeki ezogelin çorba ana yemekten daha lezzetliydi, çay ve baklavada güzeldi.
İlk defa geldim ilk defa deneyeyimledim gerçekten berbat Arkadaşın bir tanesi patatesden şikayetçi olmuş kanka bana patates getirmemesine rağmen 290 aldılar kimseye tavsiye etmiyorum gelmeyin zaten yiyemedim bitiremedim
Ramazan menüsü söylendiği gibi değil. Masaya 3 tane hurma koymuşlar. Tavuk dürüm değil ekmek arası ekmek gibi. Çok sesli.
Tacosunu denedim harikaydı
Ilk defa gittim personel ilgiliydi, corba guzel ve sicakti,baklavs guzrldu cay guzeldi mesrlla ordaki hanimefendi karsilayan kizimada tatli ikram etti tek eksigi doner az malzeme az bos lavas yiyorsun sanki malzeme daha bol opmadi cesitli olmali mesela icine kizartilmis patlican biber tursu sogan konulabilir
Dönerleri iyi sadece sos miktarını arttırabilirler lavaşları biraz kalın onun dışında iyi
Bugün hala masadayım iftara geldik hepimiz oruçlu oruçlu h bir dediğimiz dinlenmedi iftardan önce yapıp dürümleri bekletmişler buz gibiydi birde soslu istediğimiz halde hepimize sossuz mayonezsiz geldi garsona belirttim gitti içerden önüme ketçap attı al sos diye dalga geçer gibi ilgilenilmedimyanlışmvensoğuk gelen siparişimle
Her zaman güvenilir, temiz, hızlı gıda servisi sunan ve güleryüzlü personeli olan bu güzel işletmeye teşekkür ederim.
Servis hızlıydı. mekan çok samimi ve tatlı. İftar menüsü çorbasından tatlısına her şeyi ile çok güzeldi. Dönerleri de lezzetli ve porsiyonları doyurucu mutlaka yine geleceğim.
Hizmet ve lezzet çok güzeldi personeller güler yüzlüydü
Gerçekten çok güzel yemek yapıyolar ve biz oruçluyduk heryer menülü sadece bi tek burası menüsüz ki menü fıyatları çok çok uygun ordaki çalışanlarda çok iyi Allah razı olsun sizden❤️ Tatlı ikramınız için çok teşekkür ederiz
Döneri cok guzel ve uygundu. Ramazanda gelmemize rağmen diger yerlerden daha uygun ve güzel. Çalışanlar da çok sempatik
Gayet nezih ve ilgili bir işletme ürünleri gayet lezzetli ailece ramazanda geldiğimiz adres
İftar için gittik, yoğunluktan dolayı sanırım siparişlerimiz biraz geç geldi. İftar menüsü 390tl idi.(10 ay önce)
Çorba değil su içtik resmen iftar zehir oldu tavsiye etmem kimseye eyüp sultan da güzeldir dedik hayal kırıklığı
We were there for Iftar firstly we got our soups it was good but we couldn't get our main dish and we decided to pay for soups and leave the restaurant the manager didn't wanna charge for the soups and gave us free doner and definitely won our hearts we will be back
Döner çok kuruydu lezzetsizdi
afiyetle yedik çookk güzeldii
| (0212) 563 68 63 |
| www.bybeyaz.com |
| Dönerci |
| 3.7 / (138 yorum) |