BYBEYAZ DÖNER EYÜPSULTAN

BYBEYAZ DÖNER EYÜPSULTAN

Eyüpsultan

Yorumlar
Sevil Işık
Sevil Işık bir gün önce

iftarda döner yedik lezzeti ve hizmeti harikaydı eyüp sultana her geldigimizde artik favori mekanimiz burasi tesekkurler

Researcher
Researcher 3 gün önce

Ramazan iftar menüsü aldık, hizmet çok iyiydi herşey zamanında geldi, tavuk döner menüler çok güzeldi fakat et döneri beğenmedim çok baharatlıydı ve etten kıkırdak çıktı, tavuk döneri tercih ederseniz pişman olmazsınız. Çalışanlar ilgiliydi , fiyatda uygun. merkezi bir yerde. Menüdeki ezogelin çorba ana yemekten daha lezzetliydi, çay ve baklavada güzeldi.

Mehmet Özatila
Mehmet Özatila 3 gün önce

İlk defa geldim ilk defa deneyeyimledim gerçekten berbat Arkadaşın bir tanesi patatesden şikayetçi olmuş kanka bana patates getirmemesine rağmen 290 aldılar kimseye tavsiye etmiyorum gelmeyin zaten yiyemedim bitiremedim

Fahri
Fahri 4 gün önce

Ramazan menüsü söylendiği gibi değil. Masaya 3 tane hurma koymuşlar. Tavuk dürüm değil ekmek arası ekmek gibi. Çok sesli.

Meryem Yaman
Meryem Yaman 4 gün önce

Tacosunu denedim harikaydı

Enes Kesik
Enes Kesik 5 gün önce
Sena Geçitbayat
Sena Geçitbayat bir hafta önce

Ilk defa gittim personel ilgiliydi, corba guzel ve sicakti,baklavs guzrldu cay guzeldi mesrlla ordaki hanimefendi karsilayan kizimada tatli ikram etti tek eksigi doner az malzeme az bos lavas yiyorsun sanki malzeme daha bol opmadi cesitli olmali mesela icine kizartilmis patlican biber tursu sogan konulabilir

emirkan kislali
emirkan kislali 2 hafta önce

Dönerleri iyi sadece sos miktarını arttırabilirler lavaşları biraz kalın onun dışında iyi

Delphi Delfin
Delphi Delfin 2 hafta önce

Bugün hala masadayım iftara geldik hepimiz oruçlu oruçlu h bir dediğimiz dinlenmedi iftardan önce yapıp dürümleri bekletmişler buz gibiydi birde soslu istediğimiz halde hepimize sossuz mayonezsiz geldi garsona belirttim gitti içerden önüme ketçap attı al sos diye dalga geçer gibi ilgilenilmedimyanlışmvensoğuk gelen siparişimle

Gülbahar Öztürk
Gülbahar Öztürk 3 hafta önce

Her zaman güvenilir, temiz, hızlı gıda servisi sunan ve güleryüzlü personeli olan bu güzel işletmeye teşekkür ederim.

nur kelam
nur kelam 3 hafta önce

Servis hızlıydı. mekan çok samimi ve tatlı. İftar menüsü çorbasından tatlısına her şeyi ile çok güzeldi. Dönerleri de lezzetli ve porsiyonları doyurucu mutlaka yine geleceğim.

Seher Demirezen
Seher Demirezen 3 hafta önce

Hizmet ve lezzet çok güzeldi personeller güler yüzlüydü

seba tibi
seba tibi 3 hafta önce

Gerçekten çok güzel yemek yapıyolar ve biz oruçluyduk heryer menülü sadece bi tek burası menüsüz ki menü fıyatları çok çok uygun ordaki çalışanlarda çok iyi Allah razı olsun sizden❤️ Tatlı ikramınız için çok teşekkür ederiz

Emine Ertürk
Emine Ertürk 3 hafta önce

Döneri cok guzel ve uygundu. Ramazanda gelmemize rağmen diger yerlerden daha uygun ve güzel. Çalışanlar da çok sempatik

Ümit Can Taşlık
Ümit Can Taşlık 3 hafta önce

Gayet nezih ve ilgili bir işletme ürünleri gayet lezzetli ailece ramazanda geldiğimiz adres

Tuğçe Su
Tuğçe Su 3 hafta önce düzenlendi

İftar için gittik, yoğunluktan dolayı sanırım siparişlerimiz biraz geç geldi. İftar menüsü 390tl idi.(10 ay önce)

erkan uludag
erkan uludag 3 hafta önce

Çorba değil su içtik resmen iftar zehir oldu tavsiye etmem kimseye eyüp sultan da güzeldir dedik hayal kırıklığı

Serhat Basaran
Serhat Basaran 3 hafta önce

We were there for Iftar firstly we got our soups it was good but we couldn't get our main dish and we decided to pay for soups and leave the restaurant the manager didn't wanna charge for the soups and gave us free doner and definitely won our hearts we will be back

Emre Gayıp
Emre Gayıp 3 hafta önce

Döner çok kuruydu lezzetsizdi

zerda nurlu
zerda nurlu bir ay önce

afiyetle yedik çookk güzeldii

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.