Güneysınır
Gayet lezzetli guzel calısanlarda cok sempatik
Önceden 5 yıldız vermiştim ama dönerşerinin yoğurt sossuz berbat olduğundan 1 yıldıza düşürdüm
Hatay Usulü Döner yedim fena değildi (90 ₺).
Hayatımda yediğim en kötü dönerdi
Tavuk dönerin tadını gizlemek için kullanılan sos bile kötü o derece merdiven altı dönerci bildiğimiz hijyen konusunda sıfır ortam aşırı gergin Paramı çöpe atsam daha az üzülürdüm lezzet,kalite,hizmet zaten sıfır her konuda sınıfta kalan bir işletme.. Zehirlenebilirsiniz dikkat edin. Masalarda yağ lekeleri bile silinmiyor. ne olduğu belli olmayan soslar var.
İnanılmaz ilgililer tadı enfes özellikle Ömer usta çok ilgili çok yardımcı oluyor dönerin içine basabildiği kadar basıyor on numara beş yıldız
Bir saat sipariş bekledikten sonra siparişi iptal ettiler. Bu nasıl bi saçmalık. Bir halta yaramayan bir yer. Beceremeyecekseniz kapatın gidin.
Siparişi 1 saat beklet sonra iptal et beş para etmezsiniz kapatın gidin beceremiyorsunuz bu işi
| (0332) 248 04 04 |
| Dönerci |
| 4.1 / (126 yorum) |