Kapaklı
Hayatımda yediğim en kötü döner
17 aralık akşam saatlerinde döner ekmek yedim ve gecesinde zehirlenme yaşadım . Gerekli yerlere bildirdim. Artık hayatta yemem .
Çalışanlar terbiyesiz dürümü sarmıyolar ve inanılmaz az koyuyorlar orkun ışıtmak burya gelmeli
İşinizi düzgün yapın paranızı alıosanız işini ehliyle yapın rezil servis paket yapmayın çoluk cocugunuzada yedirmeyin reziller
Döneri icinde deri var bariz belli agiza geliyo hizmet cok yavaş birdaha ugramam
Lavaş dedik ekmek arası getirdiler mayonezi unutmuşlar.
Tavuk döner kıkırdak cıkabiliyor 4 tane tavuk döner sipariş verdik 2 sinde ketçap ve mayonez olmayacaktı ama koymuşlar söylediğimiz zaman elimizden bişey gelmez dediler ve dahası..... Orkun ışıtmak gelmesi lazım......
| (0282) 717 90 91 |
| Dönerci |
| 3.7 / (358 yorum) |