Sarıçam
Dönerler soğuktu zaten iki dönere 200 TL veriyoruz turşu içinde yokdu iki dönere toplam 2 tane biber bir buçuk dilimde havuç Vardi toplam ıslak mendil bir tane vardı onunda paleti açıktı ve artık kuru mendil olmuştu
siparişi umursamıyorlar kendi kafalarına göre yapıyolar 1 çift ful dedim bitanede tek ekmek sade dedim 2 tane çift ful yapmışler
Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Siparişi boşuna belirtiyoruz kafalarına göre gönderiyorlar. Döner buz gibiydi. Turşuyu acı göndermeyin dedim acı göndermişler. Çocuk uyuyor zile basmayın arayın dedim bas bas zile basıyorlar. Bu kadar özensizlik olmazsa. Tekrar söylüyorum kesinlikle tavsiye etmiyorum paranıza yazık. 1 puanı bile hak etmiyorsunuz
20 defa isteğim pos cihazında ya bozuk diyerek yada unuttuk hatta çoğu zaman getiren arkadaş, pos istememişsiniz diyerek IBAN a attırıyor, 3-5 lira kimseyi bastırmaz ama insanı enayi yerine de koymayın. Pos cihazı istenmese bile, pos cihazı, paketciyle beraber siparişe gitmek zorunda nakit taşıyan mı kaldı? Neyse Kozanlı Erkan Usta'dan devam. İyiye iyi kötüye kötü.
Elinize emeğinize sağlık on numara mekan ve lezzet müthiş
Tadı çok kötüydü midem bulandı içinde ciğ doner vardi
Çok iyi ve Hatay usulü olması dönere ayrı bir lezzet veriyor
tavuk döneri yerken miğdem buladı garsonlar kaba maslar yağlı eve geldiğim zaman karnıma ağrımaya basladı Orkun ıstmak gelesin zehirlenir
Dönerleri cidden çok iyiydi çok kısa sürede elime ulaştı tavsiye edilir
| (0322) 341 41 36 |
| Dönerci |
| 2.8 / (152 yorum) |