Yenişehir
Ali Emiri’de okurken 5 gün okulda yemek yemeyip harçlıklarımı biriktirip buradan 1 kere döner alabiliyordum. Aradan geçen 18 yıldan sonra bir daha geldim buraya. O günlerde yediğim aynı döner , çok duygulandım. Hikayemi anlatınca ikram etmek istediler. Memleketimin güzel insanı, bol kazancınız olsun
Dükkanı kapatın evinizde oturun yapamıyorsunuz
Yıllar evvel okul çıkışında hep gidip tavuk döner yediğimiz, o zamanlar Diyarbakır'da sanırım tavuk dönerin içine patates kızartması koyan ve kocaman ekmekleri olan bir yerdi. Yıllar sonra anılarımı tazelemek için gittiğimde malzemelerin tükenmiş olması sebebiyle o eski tadı bulamadım.
Somun tavuk döner istedim. Ekmek bayat. Gönderdikleri turşu çok kötü kokuyordu. Hiç beğenmedim.
Buse dönerin ilk ve en eski mekanı burası. Yeni mekanlar acsalarda eskiyi unutmuyorlar. İlk dükkan biraz eski ve küçük olsada, lezzet olarak diğerlerinden hiç eksik değil. Emin usta o her zaman ki güler yüzüyle müşteri karşılıyor dönerin başında... Elinize sağlık ????⭐
Yaprak döneri güzel beğendim
Çok iyi
| (0412) 224 94 92 |
| www.facebook.com/busedonersalonu |
| Dönerci |
| 4.1 / (74 yorum) |