Tutak
Siparişimiz eksik geldi, makarnadan garip kokular geliyordu. Çok geç geldi ve yanlış göndermişsiniz. Krema yerine beşamel soslu geldi.
Berbattı yorum yapmak bile istemiyorum verdigimiz paraya yazık oldu. Hakkım da paramda haram olsun. Siparişimizde eksik geldi
İğrenç kırk saat beklememize asla değmedi yemekte garip bir koku vardı kesinlikle tavsiye etmiyorum
Makarnası berbattı, çok pişmişti. Sosuda karıştırmadan göndermişsiniz. Kremalı tavuklu sipariş ettik, tavuk namına bir şey göremedik. Ayrıca kremalı değil beşamel soslu göndermişsiniz.
Yemek yapımları özensiz tuz fazla eklenmiş.
Diyer restorantlarında kuryeleri bile o kadar nazikken burda yemek siparişi veriyoruz garson beyi zahmet oldu çağırdık siparişleri veriyoruz başımızda sipariş verirken telefonla oynuyor sipariş aldı dinleyip gitti tek bir tepki vermeden zahmet oldu burdan sipariş verip yorduğumuz için özür dileriz
Berbat bir yer sakin gitmeyin allah rızası için.
| (0472) 215 38 38 |
| Dönerci |
| 3.7 / (201 yorum) |