Yıldırım
Kaç senedir ev sahibi olarak son zamanlarda yönetimden hic memnun değiliz herkes mutsuz eşşek yüküyle aidat ödüyoruz parklar kirik bahçe düzeni yok
Belediye başkanı çok güzel çalışıyor teşekkürler.
Devletin güzel kalıcı eserlerinden bir tanesi Manzara süper