Karamanlı
Yemeyin yedirmeyin gittim parmak kadar pişmemiş tavuk çıktı mide yıkatmaya gidiyom
Hem dönerinin tadı güzel değil çamaşır suyu tadı alıyorsunuz yanına gelen turşular beklemiş içi kararmış kötü olmuş ketçap, mayonez sosları da aynı şekilde beklemiş. Üstüne üstlük Hem yemeğimden kıl çıktı özür dilemek yerine 'Arada olabilir öyle şeyler' gibi bir savunma yaptı o kasadaki gözlüklü hıyar. Hayır olamaz resmen rezalet bu yemek sektörü nasıl gelişecek sen böyle olursan özür dilemek yerine de sen çalışanlarını, dönerini, dürümünü ona göre hijyenik bir şekilde yapacaksın. Hiçbirinde bone, kolluk vs. de yok; saç sakal ortada. Çıkan kılın ne kılı olduğu belli değil döner açık bir şekilde bekletiliyor sipariş gelince oradan alıp konuluyor bu başka bir müşteriden de gelebilir. Rezalet bir yer diğer yorumlara aldanmayın dönerinde resmen sabun, çamaşır suyu tadı var. Kesinlikle önermiyorum, paranıza yazık.
Madem açmayacaksınız telefon numarasını niye yazdınız mübarek insanlar
Burdur ziyaretlerim'de mutlaka acıktığımızda uğramış olduğumuz BURDUR ÇİFTLİK DÖNER lezzeti her zaman iyiydi, Fakat sipariş alan arkadaşlar sürekli değiştiğinden gerek olsun tecrübesizler, En azından el yıkamada olsa lavabo olmalı, Herşey güzeldi yinede teşekkürler herkeze tavsiye ederim.
Tadı güzeldi fiyatı uygun ancak çok kişi var yerler dolu
Lezizzdi????
Döner çok güzeldi.
| (0248) 212 24 25 |
| Dönerci |
| 3.2 / (226 yorum) |