Belen
Güzel tat
Temiz ve nezih ortam, ilgili personel ve lezzetli döner.
Valla Şaka maka Bir yana şu belen yada gedikte en güzel ve lezzetli yedigim döner ahabu (bulut döner) de ben doğruya doğru banane gerisinden lezzet dersen var hizmet güzel servisi hızlı gençler eline kolunuza sağlık hiç durmadan aynı guzellikle devam edin aman ha aynı guzellikle devam edin bak ben donerinizi seviyorum içimden geldi yazmak istedim
⭐⭐⭐
Lezzetli
Hizmette güler yüzlülüğün sınırı yok.Temiz ve nezih bir ortam, döner gayet lezzetli sosun tadı mükemmel hala damağımda şiddetle tavsiye ederim gönül rahatlığıyla yiyebilirsiniz ve pişman olmayacaksınız. Gedik de olan en iyi döner salonu, ellerinize sağlık ????????
Temiz, nezih ve lezzetli????..Herkese tavsiyem,mutlaka denesinler????
Güzel tavsiye ederim ve güler yüzlü çalışanlar
| 0545 535 27 45 |
| Dönerci |
| 4.7 / (10 yorum) |