Büyükorhan
Dönerin başındaki uyanık geçen hafta 25 lira dediği 100 gram şişe kolaya 55 lira dedi bence cebe indiriyor nakit veriyorum diye saplamaya kalktı 1 hafta önce 25 lira idi dedim 30 lira aldı yinede yer sahibi okuyorsa anlamalı ne demek istediğimi bidah kesinlikle gitmem tavsiye etmeme esnaf falan değil tam pislik yer ahlaksız çalışanlar
Çok lezzetli yediğim en iyi dönerlerden birisi idi özellikle et döner harika
Hayatımda yediğim en güzel dönerdi . Fiyatı da çok uygundu.
Her şey çok güzelmiş öyle. Dediler
Sadece fiyat uygun soğanlar taze değildi mide ağrıtır reflüsü olan dikkat etmeli
Zile basmayın dedeme rağmen zile basıldı
İlk başlarda lezzetli olduğunu söylediğimde arkadaşlarımız yapılan yeri görsen yemezsin diyorlardı, pek aldırış etmiyordum. Tenezül edipte bir cevap bile yazmadılar yorum ve kaliteyi görselden siz karar verin artık.
Fiyatlar uygun. Cadde üstünde park sıkıntı. Tavuk döner odun ateşinde olduğu için güzel. Et dönerini de beğeniyorum. Ciğer harika değil idare eder. Mekan çok kalabalık oluyor akşamlar. Temizlik eh işte. Salaş bir yer.
Tadı acı mide bulantısı garantili dürüm ve yarım ekemk yedim
lezzet ve fiyat konusunda iyi ama hijyen ve anlayış 0 tüm personel uzun sakalları ile hiç bir tedbir almadan çalışıyor. Haliyle yemeklerinizin içinden çıkacak kıllara hazırlıklı olun.
Bu adam bu işi yapıyor, mükemmel lezzet
Kim nasıl derse desin gerçekten ben çok yerde yemek yedim ama burası lezzet açısından on üzerinden on diyebilirim geri kalan teferruat herkese tavsiye ederim
Çok lezzetli,tavsiye ederim
Çok övmüşlerdi burayı odun ateşinde vesaire diye ama ben bir farkı göremedim
10/10
| 0546 808 95 18 |
| Dönerci |
| 3.9 / (42 yorum) |