Çankaya
Buranın döneri ilginç bir şekilde kağıttan mıdır kutudan mıdır ambalajı sıcağı görünce kötü kokuyor, sosuda midemi rahatsız ediyor ama lezzetinden dolayı kopamıyorum sabırsızlıkla tekrar sipariş edeceğim günü bekliyorum. Düzeltme; son 10 siparişimde midemi rahatsız etmedi sosa düzeltme gelmiş ve daha lezzetli olmuş.
genelikle çocuklarım için tercih ediyorum onlar çok beğeniyor içerisi küçük bir slan
Yemek buz gibiydi 2 saatde sipariş getiriyolar
Yemeğimiz neredeyse 1 saat sonra geldi ve çok soğuktu. Lezzeti oldukça kötü ve içeceğimiz patlamıştı. Bir daha sipariş vermeyi düşünmüyoruz .
3 defa 150 gr söyledim içinde 70 gr var
doner mi yiyoruz patso mu yiyoruz belli degil yemegin gelmesi 1 saat surdu
Hocam sürekli patates veya içecek getirmeyi unutuyorlar ama parasını alıyorlar burdan bişey sipariş vermeyin. Bu durum sürekli oluyor ve herkeste aynı durum var.
2 defa yedik. İlkinde kötüydü ikincisinden de kötüydü. Kötü dediğim şudur, içinde tavuk yok denilecek kadar azdı, içindeki patates ilkinde bayat yumuşaktı ikincisinde çiğ idi. Bence insan ekmek yediği işe saygılı olmalı ve sattığımın tavuk olduğunun farkında olmalı en azından 150gr tavuk bekliyorum hakkım olarak.
Saat 23.30 da söyledim 00.30 da geldi yakın mesafe olmasına rağmen döner soğuktu zile basılmasın dedik zile bastılar uyuyan uyandı rezillik
| (0312) 480 21 22 |
| Dönerci |
| 3.9 / (391 yorum) |