Karabağlar
hastahane denmez
Bugün itibariyle kilit vurulan hastane. 2,5 yıl içinde yenisi yapılacakmış.
Nefret ettiğim yer
Cumayı cumartesiye bağlayan gece kardeşimi getirdim yaralanmalı trafik kazasından. Acilde doktor bt çekmiş bacak için çocuğun komple her yeri ağrıyordu! Ne vücudunu açtı baktı ne bir şey raporda dış yaraları bile yazmamış ben çektim telefonumla. Çocuk şokta ona soruyor neren ağrıyor kafanı vurdunmu diye. Nasıl trafik kazasından gelen birisine tek bt çekip gönderebiliyorsunuz? Ertesi gün seyfi demirsoya gittik röntgen çektirdik taksit taksit iş yapıyorsunuz! Ne bir ilaç yazıldı ne ağrısı için bir şey yapıldı! Görevli personele doktor diyor ki hastayı bt çekinmeye götür. Kendisi gitsin ben niye götürüyorum yürüyemiyor mu diyor siz iyi misiniz ya?duyuyoruz biz bunları bu kadar mı önemsiz insan hayatı Sizin çocuğunuz yok mu?
Hastane dedemden büyük. Artık miladını doldurmuş. Bakımsızliktan kablolar sarkıyor.
Bugün hastaneyi iki kere aradım. Santral görevlisi çok ilgili beyefendi kişi Isparta dan teşekkür ediyorum. Ayrıca MR çekiminde görevli kişi de çok saygılı ona da teşekkür ederim.
Rezillik
Doktorlar mal gibi hiç ilgilenmiyor anca karara kikiri
Yazan telefonu aradığınızda açan erkek kişi çok kaba. Daha doğru düzgün üslup ile konuşmayı bile bilmeyen, sizli bizli bile konuşamayan biri neden telefon başına konmuş anlayamadım? Bilmediğim bir şeyi öğrenmek için hastaneyi arıyorum. Karşımdaki laubali kişi beni tersleyip sert bir ses tonuyla “sen nereyi aradın Sen nereye geldin? BAĞLICAM BEKLE. “ vs diyor. Hayırdır ya? Bu kişinin nereden benimle senli benli konuşma ve tersleme hakkı oldu? Bekle ne demek? Köpeği miyim ben? Nereye bağladığıda belirsiz bağladığı yer telefonu açmadı. Resmen rezillik. Böyle hadsiz ve saygısız bir durumla karşılaşmayı hiç beklemezdim. Çok şaşırdım. Telefonu açan işini bilmeyen saygısız kişiye 1 yıldız.
randevu almamıza rağmen çok bekledik
| (0232) 250 50 50 |
| bozyakaeah.saglik.gov.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 3.1 / (640 yorum) |