Borçka
Yemeklerin lezzeti gerçekten çok güzeldi, emeği geçenlere teşekkür ederim. Ancak ilgi ve temizlik konusunda biraz daha özen gösterilirse çok daha keyifli bir deneyim olacağına inanıyorum. Ufak dokunuşlarla harika bir yer olabilir ????
Babalarının hayrına çalışıyorlar sanki. Kesinlikle bu yere girilmez.
Berbat ötesi. Çok kötü ve sahipsiz bir yer. Aşırı pahalı.ilgi alaka sıfır. Bir daha tövbe
Tesis cok pis. Tuvaletler yine oyle. Yiyecek bisey yok.
Türk kahvesi sakın içmeyin hazır türk kahvesini karton bardakta servis edip 100tl alıyorlar.
Özellikle büyük ahşap tesisteki çalışanlar çok ilgisiz. Manzara harika da olsa çalışanların bu kadar kaba ve ilgisiz olmaması gerekir diye düşünüyorum. Yoksa çıkış yolu zorlu da olsa 10 yildiz hak ediyor Karagöl
Asla ilgilenmiyorlar. Ödemeyi bile başta alıyorlar ki itiraz etmek için artık çok geç olsun diye
Kesinlikle gelinmemesi gereken bir yer yani gölden su için etrafta odun falan kemirin yine de gelmeyin şu tesise çok kötü gerçekten
| Dinlenme Tesisi |
| 3.3 / (102 yorum) |