Dörtdivan
Yemek söylüyoruz 1 saati geçiyor yok yamuk yaptılar yok geliyo yok yolda yalan dolan işler soğuk havada bekliyoruz böyle bir iş olmaz buradan söylemeyin söylettirmeyin tavsiye etmiyorum tadını bilmiyorum çünkü yiyemedim asla önermiyorum esnaflığınız batsın.
İğrençti hayatımda ilk kez böyle bi döner yedim ayriyeten parasını hak etmiyodu
Sipariş çok yavaş geliyor gelene kadar öğle arası bitti
Kasadakı arkadaşlar çok somurtkan alacaklı gibi hissettiriyorlar servis donerı önümüze atsalar daha iyiydi öyle söyleyeyim dönerde bi garipti.
Valla hayatımda yediğim en iyi dönerdi ustam 10dk da harikalar yaratmıs herkese tavsiye ederiim
Dönerci el değiştirmiş hizmet güzel hijyen iyiydi.özel sosu ile lezzetli bir döner yedik. 5 kişi gayet güzel doyduk.ellerinize sağlık.
Çok lezzetliydi açık ara yediğim en iyi dönerlerdendi bütün sosları el yapımıymış her ısırıkta lezzeti alıyorsunuz tavsiye ederim
Kasadaki bayan arkadaş aşırı suratsız ve zor cevap veriyor sesi duyulmuyor yüz mimikleri aşırı itici memnun değilseniz çalışmak zorunda değilsiniz siparişi getiren ark dışındaki herşey vasat lezzet çok kötü kesinlikle tavsiye etmiyorum
| (0374) 222 10 72 |
| Dönerci |
| 3.3 / (118 yorum) |