Arsuz
İlk ve son ticaretimiz oldu. Esnaf mı dolandırıcı mı belli değil resmen. 2025 lastik fiyatına arkalara 2021 lastik taktılar. Satın alırken özellikle 2025 üretimi 4 lastik istiyorum dememe rağmen arkalara 2021 takıldı. Satın alım zamanı araca binerken önlere bakıp 2025 olduğu gördüm ama arka lastiklere bikaç gün sonra bakabildim. Rezalet bir firma. Buradan alışveriş yapacağınıza lastiğinizi hiç değiştirmemeniz daha sağlıklı bence. Bi de güya iskenderunun en köklü lastikçisiymiş. En köklüsü en iyisi buysa iskenderunun vay haline.
Aracımın 4 lastiğini stokta olmamasına rağmen Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 istedim. Sipariş üzerine getirdiler ancak 2025 istememe rağmen 2024 geldi. Bu durum hiç hoş değil. Memnun kalmadım.
???????? 9 Ağustos 2025 lastiğim iki yerden tel girmiş sönüyordu. Lastik tamiri yapıp, jantşarı sipral fırça ile temizlediler. Lastiği şişirip, dendge ayarlarını yaptılar. Sensörleri kontrol ettiler. 4 lastiği kontrol edip hava ayarını yaptılar. 300 TL Teşekkürler
Satarken bizde eski lastik olmaz diye satıyor takarken eski takıyor karta çektiriyon taksit yapıyon geride dönemiyon farketmez 2 yıl garantili diyor yeni parasına satıyor tavsiye etmiyorum
Lastikte tek adres
Güzel...
Aracınızın problemlerini nokta atışı tespit edilmesini istemiyorsan, mutsuz olmak veya şişirilmiş fiyatlar görmek istiyorsan. Gidebilirsin.
2 gün önce lastiğe vida girmesi sebebi ile ilk defa uğradım. Iskenderunda en pahali yerde bile lastik onarımı fiyatı en fazla 200 TL olmasına rağmen. Bu arkadaşlar 300 TL istediler . Sebebini sorduğumda SUV araçlarda farklı fiyat diyerek ilk defa duyduğum uyduruk bir yalan söylediler. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Piyasadan çok daha fazla fiyat çekiyorlar. Mecburen ücreti vermek zorunda kaldım. Hayatta uğramam bir daha.
| 0532 245 45 66 |
| www.bogaotomotiv.com |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.2 / (95 yorum) |