Bodrum
Sipariş verdik 1 saat bekleme süresi vardı sıkıntı yok bekledik 1 saat geçtikten sonra arayıp siparişin durumunu sorduğumuzda abi biz dükkanı kapattık sistem kendi kendine açmış sistem kendi kendine onaylamış dendi siparişi iptalde etmeniz için o bir saatin üstüne 20 dk daha beklemeniz gerekiyor bu saatte her yerde kapandı boşu boşuna bekletiliyor yani insanlar yorumlardanda görürsünüz zaten ne kadar kötü bir işletme olduklarını (1.5 saat oldu hala iptal etmediler) yani diyeceğim şu eğer paranızı harcayıp 1.5 saat içerisinde acaba yemek yermiyim diye keyifli bir kumar oynamak isterseniz öneririm
Döner lezzetliydi
Bardzo dobry kebab. Polecam ! Przemiła obsługa. Świetny widok z balkonu na zatokę.
Döneri ve sulu yemekleri çok lezzetli.fiyatlar da uygundu tavsiye ederim
Bodrum gumbet barlar sokağında muazzam donerleri ile kebablar ve pide leri ile on numara beş yıldız tavsiye ederim çok güzel yemek ler ve temiz yapıyor lar
Döner güzeldi diğer arkadaşlara birşey diyemiyorum zevkler ve renkler tartışılmaz
Döneriniz güzel değil. Hem lezzetli değil hem de 1.5 porsiyon söylememize rağmen doyurucu değil. Pişmanlık duyduk.
Gerçekten siparişi alan personel dinlemiyor müşteriyi sos koyun dedik yok bide döner bayat tadı da gerçekten kötü
The best tasting doner meat iv ever tasted in turkey! Harika lezzet!!! Mutlaka deneyin. Hem yemekleri harika, hem calisanlari cok iyi insanlar.
| 0541 198 09 30 |
| Dönerci |
| 3.5 / (26 yorum) |