Bizim Donerci

Bizim Donerci

Keşan

Yorumlar
Yusuf Gucuyeter
Yusuf Gucuyeter bir hafta önce
Turgut Yilmaz Koc
Turgut Yilmaz Koc 4 hafta önce

Yıllardır ailecek giderim kaliteden ödün vermiyen bir işletme güler yüzlü hizmet birde beklemek olmasa diyecegim ama onada deger ????????☺️

yasin paçaman
yasin paçaman bir ay önce
Büşra Yiğit
Büşra Yiğit 2 ay önce

Güzel bir döner deneyimi yaşayacağını sanan herkese günaydın :) Bu hafta cuma günü sevgilimle bu işletmeden döner yedik, arada böyle çılgınlıklar yaparız, yani ilk gelişimiz değildi. Döner ekmeğin içinde yalnızca döner eti vardı , ha bir de hayal meyal biraz mayonez hatırlıyorum yaklaşık 1 çay kaşığı kadar?? Marul yok, mor lahanası yok, 2-3 tane patates, sos zaten hiçbir zaman yok çünkğ sossuz döner satıyorlar, buna lafım yok ama hiçbir şey koymazsanız bari sos koyun , evet eskiden trakyada hep sossuz ekmek döner vardı ama içinde en azından bol marul mor lahana isteğe göre soğan konurdu, bunda hiçbir şey yok!! Bu döner değil, ekmek arası ızgara tavuk.. Ayrıca ekmek soğuk. Servis istedik, poşette iki kişiye bir tane tuz konmuş, kürdan yok, 2 adet kuru peçete konmuş, turşu yok, kornişon yok, acıbiber yok, ıslak mendil yok, kürdan yok.. yani yok oğlu yok.. e bundan sonra biz de yokuz.. bu arada geçen sene bayağı bir uğradık, ama bu sene yokluklar çok ayrı bir seviye , en azından geçen sene marul ve patates koyuyordunuz :)) neyse, bizden elveda, hayırlı işler..

Emre Demirci
Emre Demirci 3 ay önce
Berk Özsoy
Berk Özsoy 5 ay önce
Brave Team
Brave Team 5 ay önce

Çok hızlı geldi lezzet mükemmel

Koray Coşkun
Koray Coşkun 6 ay önce
Ömür Parlak
Ömür Parlak 9 ay önce
Fatih ŞİLİT
Fatih ŞİLİT 10 ay önce
İletişim Bilgileri
Dönerci
4.3 / (121 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.