Terme
Puanım kayda değer lokanta bulunmayan ilçe standartlarına göre.
Müşteri memnuniyeti önemlidir ve ben gayet memnun kaldım. Lezzet ve servisi başarılı buldum. Önerebilirim saygılar :))
1 yıldızı geç servisten kırıyorum 10 parmağı bile geçmeyen müşteri olan bir saatte 25 dk. dürüm beklemek ilginç. Ha lezzet diyecekseniz 2 yıldızda ondan kırıyorum.
Fena degil
| Dönerci |
| 3.9 / (14 yorum) |