Birecik
Güzel
Çok iyi bir hasatane acil çalışanları özelikle her zaman temizlik yapıyorlar benim puanım 10 da 10
Hemsirelerin hepsi acemi kasap gibi
Berbat yönetilen bir hastahane, gelen hekimler zorunlu hizmetleri biter bitmez gidiyorlar, başhekim müslüm şahinin mobing ve keyfi uygulamaları nedeni ile bitirdikleri anda kaçıp kurtulmanın yolunu arıyorlar, sonra yeni doktor atanması için vatandaş aylarca bekliyor, müslüm berbat bir başhekim , meslektaşlarına saygısı olmayan tıbbi deontolojiden zerre nasibini almamış biridir
Hijyen=0 Kadro=0 Hayattan bezmiş doktor brom hastalara sadece bakıp hmmm şu olabilir diyor Allah Allah bunu evdeki annemde diyebiliyor. Rahatsız Edici (Sadece ilaç yazabiliyor)
Gitmedim
Çok iyi, güzel, ferah ve donanımlı. Fakat yeri çok kötü, ters ve yanlış. Yolu tehlikeli, kalabalık ve yokuş. Halk gelirken zorlanıyor.
| (0414) 652 10 83 |
| birecikdh.saglik.gov.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 2.9 / (83 yorum) |