Kesinlikle sözünde durmayan bir esnaf. Lastiğininizi başka bir esnaftan alın yada zorunlu iseniz senet yapın. Zira bunlarda esnaf ahlakı olmadığını deneyimledim maalesef. Yazıklar olsun.
غسان ويحا ويحا 3 yıl önce
selahattin erdoğan 4 yıl önce
Arif Küçüktepe 4 yıl önce
Ferhat ısık 4 yıl önce
cemil ışık 4 yıl önce
Ahmet Kara 4 yıl önce
Sitki Yildirim 4 yıl önce
Firma sahibi Hişyar Bey, gayet ilgili ve güleryüzlü..
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır. Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.