Bigadiç Devlet Hastanesi

Bigadiç Devlet Hastanesi

Bigadiç

Yorumlar
Horizon Sun
Horizon Sun bir ay önce

Fizik Tedavi birimi, Kanuna rağmen kaplıca tedavisi yaptırmıyor!

Yaşar BAYDEMİR
Yaşar BAYDEMİR 2 ay önce

Sağlık için tavsiye edilir

Harun Örs
Harun Örs 6 ay önce

Nöroloji doktoru Ahmet DEMİR çok ilgili bilgili. Bir o kadarda hastaya saygılı.Ben böyle doktor başka hiçbir yerde görmedim. Onu yetiştiren büyüklerine helâl olsun diyorum. Allah ondan razı olsun.

taner sürek
taner sürek 6 ay önce
kadriye değer
kadriye değer bir yıl önce

Göz doktoru yok 6 aydır gidemiyoz Allah belalarını versin

Hakan Balta
Hakan Balta bir yıl önce

Balıkesir’e tatile geldik hastalandık gece hastaneye gittik ilaç yazdılar sonra eve geldik birkaç saat geçti gece 04:00 gibi tekrar mecbur gittik hemşireler aşırı ilgisiz bir yatıyorum sedyede bir tansiyon ölçmesi var elindeki şeyi yüzüme fırlatarak kalkamıyoruz sedyeden başka hasta gelebilir hastaneden bizden başka kimse yok zaten bilinçsiz birisi değiliz kalabalık olsa zorda olsa kalkılır 5 dk duralım kalkarız diyoruz amaçların gönderip sonra onlar uyumak rezelatti bir iğne vurdu hemşir 1 gün kalça ağrıdı iğnedir anlarım ağrır bu yanı küfür eder gibi vurdu hissettim yanı işlerini beğenmeyen bırakır gider oraya gelen annem yaşlı insan ve ben bu şekilde davranmaya hakları yok

Abdullah Ozcan
Abdullah Ozcan bir yıl önce
Merve Nar
Merve Nar bir yıl önce

Hastanede MR cihazı bulunmaması nedeniyle Balıkesir Şehir hastanesine yönlendiriliyor. Orda da günlerdir MR sırası bekliyoruz ve mağduriyet söz konusu oluyor. MR cihazı temin edilmesini rica ediyorum. Gereğinin yapılmasını arz ederim

Murat Cem Söyler
Murat Cem Söyler bir yıl önce

Bir ilçe için güzel ve büyük bir hastane her türlü poliklinik var

Sevda Karaman
Sevda Karaman 2 yıl önce

Bu hastanede ne temizlik ne insana saygı var .yazık Bigadiç halkına. Bn Kocaelinden misafir olarak gelmisdim rahatsizlandim acil servise gitmek durumunda kaldım doktor muayene etmeden resmen kovdu ....Neymiş aile hekimine gitcekmisim bn misafirim diyorum anlamıyor .Saygısız ve işini olması gereken gibi yapmamıştır .edep yoksunu yazık.....saygısız dok.Ali Berk Hamzaoglu.....

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.